23 آبان 1390
شماره خبر: 2467

مدیر کل فرهنگ و ارشاد البرز: پیام غدیر تعیین جانشینی خداوند به شیوه امامت و ولایت است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد البرز: پیام غدیر تعیین جانشینی خداوند به شیوه امامت و ولایت است

سپیدار آنلاین: روشنترین پیام غدیر تعیین جانشینی خداوند پس از پیامبر، به شیوه امامت و ولایت است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز،قادر آشنا با بیان این مطلب گفت: دین اسلام به عنوان کامل ترین دین بشریت، رسالت رستگاری انسان را تا پایان حیات بشری به عهده دارد.وی خاطر نشان کرد: حادثه غدیر از وقایع مهم تاریخ اسلام به شمار می آید که بر اساس اسناد تاریخی هیچ شبهه ای به آن وارد نیست.
وی اظهار داشت: تعیین جانشینی پیامبردر عمق تفکرات شیعه شکل گرفته و تمامی شیعان بر این باور هستند که خداوند متعال که دین اسلام را به عنوان کاملترین دین به بشریت عرضه نموده خود امام علی (ع) را به عنوان حافظ و ادامه دهنده مسیر روشن اسلام بعد از پیامبر برگزیده است .
وی در ادامه به برنامه های ستاد غدیر که به مناسبت این عید بزرگ تدارک دیده شده اشاره کرد و از برگزاری نمایشگاه کتاب با موضوع ولایت، شب شعر، مسابقات کتابخوانی، نقد و بررسی کتاب با موضوع ولایت، مسابقه خطبه خوانی غدیر به عنوان بخشی از برنامه های مساجد و مراکز فرهنگی استان در این روز نام برد.
وی در پایان عمل به دستورات مقام معظم رهبری درغیاب امام عصر را برای تداوم دین مبین اسلام ضروری و حرکت در مسیر فرموده های رهبری را کلید تداوم اسلام در زمان غیبت امام زمان(عج) دانست.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود