19 آبان 1390
شماره خبر: 2454

ویژه برنامه های نوزدهمین دوره هفته كتاب در استان البرز اعلام شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

 ویژه برنامه های نوزدهمین دوره هفته كتاب در استان البرز اعلام شد

مدیركل كتابخانه های عمومی استان البرز ، ویژه برنامه های نوزدهمین دوره هفته كتاب در این استان را اعلام كرد.
'رمضانعلی محسنی ملردی' در جمع خبرنگاران با اشاره به اینكه این برنامه ها در استان تازه تاسیس البرز برای نخستین بار بصورت استانی برگزار می شود، گفت: برگزاری مراسم جشن تجلیل از خادمان عرصه كتاب و كتابخوانی بصورت استانی و شهرستانی و برگزاری مسابقه كتابخوانی برای اعضای كتابخانه ها از جمله این برنامه ها است.
وی افزود: همچنین در این هفته كلنگ زنی كتابخانه های عمومی جدید التاسیس در شهرستانهای كرج، ساوجبلاغ و نظرآباد و نمایشگاه و فروشگاه كتاب در كرج و شهرستانهای ساوجبلاغ و نظرآباد و كارگاه آموزشی قصه خوانی برای مسئولین و كتابداران برگزار می شود.
وی اظهار داشت: برپایی ایستگاه و مسابقه نقاشی و نمایشگاه از آثار، برگزاری جلسه های قصه خوانی و كتابخوانی برای اعضای كودك با حضور خانواده ها، برگزاری جلسه های نقد و بررسی كتاب، نام نویسی رایگان مراجعین و تشكیل اتاق مشاوره با حضور مولفین و دست اندركاران حوزه كتاب از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای هفته كتاب است.
محسنی ملردی گفت: اجرای طرح اهدای كتاب، نمایشگاه تازه های كتاب در تمامی كتابخانه ها ، برگزاری كاروان كتاب به تمامی كتابخانه ها، حضور در نماز سیاسی عبادی جمعه، عضو- گیری اعضا و كتابداران در شبكه كتابخوانان حرفه ای و برگزاری مسابقه ها فرهنگی برای گروه های سنی مختلف نیز در این هفته انجام می شود.
مدیركل كتابخانه های عمومی استان البرز ارایه خدمات نمایه مقالات نشریات با 50 درصد تحفیف در تمامی كتابخانه های عمومی و بازدید دانش آموزان، دانشجویان و طلاب حوزه های علمیه از كتابخانه ها را نیز از جمله این برنامه ها برشمرد. گفتنی است از 22لغایت 29آبان ماه بعنوان هفته كتاب نامگذاری شده است.



منبع: مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود