22 خرداد 1398
شماره خبر: 215494

دیدار سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

دیدار سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج


حسین عباسی، سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان البرز، ضمن حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه استان البرز، با آیت‌الله حسینی همدانی دیدار و گفتگو کرد.
عباسی ضمن ارائه گزارش عملکرد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در سال ۱۳۹۷، به تدابیر و الویت های ابلاغی از سوی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در سال ۱۳۹۸ پرداخت. وی با اشاره به تاکیدات استاندار البرز و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ، الویت اول شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در سال جاری را، ساماندهی معتادین متجاهر و احداث مرکز ماده ۱۶ استان برشمرد.
وی تقویت و افزایش نظارت بر عملکرد مراکز درمان اعتیاد، کمپ های ماده ۱۵ و ۱۶ و همچنین برخورد با عطاریهای غیر مجاز و متخلف و همچنین اجرای برنامه های مختلف آموزشی در تمامی کانون های هدف، به ویژه خانواده با هدف پیشگیری اولیه از اعتیاد، در نقاط آلوده و پرخطر را به عنوان سایر الویت های شورای هماهنگی مطرح نمود. سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان البرز در ادامه ضمن تشریح شیوه نامه برگزاری مراسم سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران طی چهار دهه مبارزه، به اجرای برنامه های مختلف در هفته مبارزه با مواد مخدر پرداخت. عباسی یکی از مهمترین برنامه های هفته مذکور را سخنرانی ائمه جمعه در تاریخ ۹۸/۳/۳۱ در مرکز و شهرستانهای استان برشمرد و جهت سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه کرج در آن تاریخ اعلام آمادگی نمود. درپایان، آیت‌الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه و امام‌ جمعه کرج نیز ضمن اشاره به اهمیت احداث مرکز ماده ۱۶ استان به عنوان یک ضرورت برای استان البرز، به اهمیت اشتغال بهبود یافتگان و خدمات پس از ترک این افراد پرداخت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود