21 فروردین 1398
شماره خبر: 212734

سپاه مهمترین نهاد مردمی در ایران است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

سپاه مهمترین نهاد مردمی در ایران است


مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان البرزگفت: سپاه مهمترین نهاد مردمی در ایران است که تروریست خواندن این نیروی مقتدر نظامی خلاف موازین بین المللی است.
نصراله صالحی در نشست با دانشجو معلمان البرز افزود: اقدام نابخردانه اعلام نام سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی جهان، نشان از مقابله رژیم آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی ایران دارد. وی بیان داشت: دولت آمریکا یکی از مهمترین نهادهای رسمی و مردمی جمهوری اسلامی ایران را در اقدامی غیر قانونی در ردیف گروه های تروریستی قرار داده است در حالی که این نهاد متشکل از مردم این مرز و بوم است.
صالحی خاطرنشان کرد: مردم ایران این نهاد را حامی و پشتیبان خود در حوادث مختلف می دانند. وی یادآورشد: این نهاد علاوه بر رسالت استکبار ستیزی و مبارزه با تروریسم منطقه ای، همواره پیشگام خدمت رسانی و فعالیت های جهادی در مناطق محروم است . وی با بیان اینکه این نیروی مردمی در حوادث و بحران هایی همچون سیل اخیر در میدان امداد رسانی به سیل زدگان حاضرشده است، تصریح کرد: جایگاه سپاه پاسداران در میان ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی در سطح بالایی قرار دارد. وی اضافه کرد: سپاه پاسداران در دوران جنگ رسالت خود را به ملت ایران نشان داد و بعد از آن نیز خدمتگزار دین و پناهگاه مظلومان منطقه بوده است. در این نشست شرکت کنندگان پیشنهادهای خود را در خصوص نحوه امداد رسانی به مردم در استان های سیل زدگان ارائه دادند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود