12 آذر 1397
شماره خبر: 206033

شرکت بیش از 2 هزار معلم البرزی در برنامه ملی معلم پژوهنده

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

شرکت بیش از 2 هزار معلم البرزی در برنامه ملی معلم پژوهنده


معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: 2 هزار و 338 معلم این استان با ارسال آثارشان در بیست و یکمین برنامه ملی معلم پژوهنده شرکت کردند.
حسین رحمانیان اظهارداشت: برنامه معلم پژوهنده از جمله دستاوردهای مهمی است که از سوی پژوهشگاه مطالعات وزارت آموزش و پرورش، شورای تحقیقات استان‌ها، مدیران و معلمان مورد توجه و حمایت قرار گرفته است. وی با اشاره به نقش مهم پژوهش درکیفیت بخشی به فرآیند تعلیم و تربیت تصریح کرد: افزایش سطح مشارکت معلمان در این برنامه ،شرکت گسترده آن‌ها در دوره‌های اقدام پژوهی،افزایش کیفیت طرح‌ها و اقبال روزافزون به اهمیت تفکر و عمل مبتنی بر پژوهش از جمله عوامل موفقیت آمیز برنامه اقدام پژوهی در بین معلمان را تشکیل می دهد. معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش البرز خاطر نشان کرد: آثار معلمان پژوهنده در مرحله آموزشگاهی ، منطقه ای ، استانی و کشوری مورد ارزیابی قرار می گیرد. رحمانیان ادامه داد: داوری این طرح ها را 54 داور البرزی بر عهده داشتند.
وی اضافه کرد: گزارش های اقدام پژوهی معلمان البرز در بیست و یکمین برنامه ملی معلم پژوهنده حاکی از رشد کیفیت مدار طرح های پژوهشی است . وی در پایان به کسب رتبه نخست البرز در 3 سال متوالی در برنامه معلم پژوهنده کشور پرداخت و گفت: امیدواریم در بیست و یکمین برنامه معلم پژوهنده بار دیگر معلمان برای استان رتبه برتر کشور ی کسب کنند. استان البرزحدود 25 هزار معلم دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود