26 آبان 1397
شماره خبر: 205028

مسابقه بزرگ کتابخوانی استاد عشق

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

مسابقه بزرگ کتابخوانی استاد عشق


در گرامیداشت هفته کتاب خوانی در آمورش و پرورش ناحیه 3 کرج مسابقه بزرگ کتابخوانی استاد عشق برگزار می شود .
مسابقه بزرگ کتاب خوانی استاد عشق از زندگینامه پروفسور حسابی ویژه فرهنگیان شاغل ، بازنشسته و دانش آموزان مقاطع ابتدایی ، متوسطه اول ،متوسطه دوم و اولیـاء دانـش آموزان برگزار می شود .
محتوای مسابقه :
فایل کتاب در سایت www.karaj3.ir و آدرس اینترنتیhttp://y0n.ir/Aayix و آدرس اینستاگرامی mahalemehrabani به صورت رایگان قابل دریافت می باشد که علاقه مندان می توانند با دانلود کتاب و پس از مطالعه در مسابقه مقاله نویسی شرکت نمایند .
مهلت ارسال آثار :
همکاران فرهنگی و دانش آموزان نسبت به ارسال آثار خود می توانند از طریق سایت www.karaj3.ir و یا تحویل به مدیر محترم مدرسه تا تاریخ 28/08/1397 اقدام نمایند . دانش آموزان دوره تحصیلی ابتدایی مقاله خود را با مشارکت اولیاء ، مطابق الگو های موجود در پوستر ابتدایی ،ارائه دهند .
ثبت مشخصات :
نام و نام خانوادگی ، نام پدر ، کد ملی و یک شماره همراه ( برای ثبت نام در سامانه قرعه کشی در سایت ) مقاله الزامی است. ثبت نام از طریق سایت www.karaj3.ir انجام می شود .
اعلام نتایج مسابقه :
نتایج قرعه کشی در روز چهارم آذر ماه مصادف با جشن میلاد رسول اکرم(ص) از ساعت 9 صبح در میدان سپاه تا میدان جمهوری کرج برگزار می شود . در این مراسم به تعداد 110 جایزه 2 میلیون ریالی ویژه فرهنگیان و 313 جایزه ویژه دانش آموزان از بین نفرات شرکت کننده در مسابقه کتابخوانی به قید قرعه در برنامه اهدا خواهد شد . لذا حضور همه افراد شرکت کننده در روز یک شنبه 4 آذر ماه در محل قرعه کشی ( با همراه داشتن کارت ملی یا شناسنامه ) الزامی می باشد .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود