5 بهمن 1391
شماره خبر: 19130

تفسیر گفتمان انقلاب اسلامی در مدارس

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

تفسیر گفتمان انقلاب اسلامی در مدارس


سپیدارآنلاین: رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان کرج گفت: یادآوری و تبیین گفتمان انقلاب و پیام شهدا، تنویر افکار دانش آموزان در آستانه برگزاری انتخابات پیش رو و تدارک برنامه های متنوع زمینه ساز مشارکت آنان در مباحث کلان کشور است.
مهدی ایران نژاد در صدو سی امین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کرج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک به مناسبت ایام دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی مرهون خون شهدای والامقامی است که با نثار خون خود نهال انقلاب را کاشتند تا جوانان و نوجوانان امروز با افتخار به بار نشستن درخت انقلاب را نظاره کنند. وی افزود: در شرایطی که دشمن از هر حربه و ابزار تهدیدی و تحریمی برای عقب نشاندن انقلاب اسلامی از اهداف و آرمان های خود استفاده می کند باید نسبت به آگاه سازی نسل جوان جامعه به عنوان نیروی محرکه و موتور سازندگی کشور برنامه ریزی منسجمی را در دستور کار خود قرار دهیم. ایران نژاد ایام دهه فجر را فرصت مناسبی برای انتقال ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی به نسل جوان جامعه دانست و یادآور شد: از آموزش و پرورش شهرستان انتظار می رود همچون سایر مقاطع حساس، همراه و همدل با مجموعه مدیریتی شهرستان با برنامه های متنوع و غیرتکراری نسبت به تبیین اهداف انقلاب در میان دانش آموزان اقدام کند. وی طرح موضوعات گفتمان انقلاب و پیام شهدا، تنویر افکار دانش آموزان در آستانه برگزاری انتخابات ملی ریاست جمهوری و محلی شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین تدارک برنامه های متنوع را از جمله موضوعاتی ذکر کرد که یادآوری و تبیین آن در میان دانش آموزان می تواند زمینه ساز مشارکت آنان در مباحث کلان کشور باشد.
معلمان قرآنی جذب بدنه آموزش و پرورش شوند
فرماندار کرج در بخش دیگری از سخنان خود بر جذب معلمان قرآنی در بدنه آموزش و پرورش شهرستان تاکید کرد و گفت: نقش معلمان فعال در حوزه های قرآنی و پرروش نسل نوجوان و جوان جامعه بر اساس آموزه های دینی و قرآنی در نظام آموزش و پرورش بسیار حائز اهمیت است که باید مورد توجه قرار گیرد. هوشمندسازی مدارس شهرستان دیگر موضوع نشست شورای آموزش و پرورش کرج بود که

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود