21 تیر 1396
شماره خبر: 180921

دانش آموزان و کسب رتبه های برتر در مسابقات علمی - کاربردی کشور

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

دانش آموزان و کسب رتبه های برتر در مسابقات علمی - کاربردی کشور


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: دانش آموزان این استان در مرحله نهایی مسابقات علمی - کاربردی شاخه کاردانش موفق به کسب هفت رتبه کشوری شدند.
عباس سلطانیان افزود: مرحله نهایی مسابقات علمی -کاربردی شاخه کاردانش که در استان آذربایجان برگزار شد، هنر جویان البرزی توانستند سه رتبه اول، یک رتبه دوم و سه رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.
وی بیان کرد: برای اولین بار است که استان البرز موفق به کسب هفت رتبه کشوری در مسابقات علمی -کاربردی شاخه کاردانش شده است. وی با بیان اینکه دانش آموزان برگزیده در مرحله نهایی پانزدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی شاخه کاردانش برگ زرینی به افتخارات استان البرز در سال تحصیلی 96-95 افزوده اند،یاد آور شد: در این دوره از مسابقات فاطمه عباسی رتبه اول را در رشته چهره سازی از هنرستان آینده سازان آموزش و پرورش ناحیه یک کرج به دست آورد. معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: هنر جویان حدیثه زبرجدی رتبه دوم را در تصویر برداری و مائده کربلایی رتبه سوم را در رشته خیاطی از هنرستان آینده سازان آموزش و پرورش ناحیه یک کرج از آن خود کردند. سلطانیان اضافه کرد: مرضیه رسولی نیز ازهنرستان شهید چمران آموزش و پرورش ناحیه یک کرج رتبه اول را در رشته نگارگری کسب کرد. وی خاطر نشان کرد: فاطمه میرزا پلنگی رتبه اول طراحی و بسته بندی و محمدرضا باقری رتبه سوم الکترونیک صنعتی را به ترتیب از هنرستان های شهید ثانی و امام خمینی (ره) آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج به خود اختصاص دادند. وی گفت: زهره عابدی نیز در این دوره از مسابقات رتبه دوم را در رشته حسابداری از هنرستان امیرالمومنین (ع) آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج کسب کرد. سلطانیان بیان کرد: دراین مرحله از مسابقات، یازده نفر از هنرجویان برتر استان البرز در رشته های الکترونیک صنعتی ، تصویر برداری ، چهره سازی ، حسابداری مالی ، خیاطی ، طراحی بسته بندی ، طراحی فرش دستبافت ، طلا و جواهر سازی ، نقشه کشی ساختمان ، نقشه کشی صنعتی، رایانه و نگارگری شرکت کردند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود