13 اردیبهشت 1396
شماره خبر: 177618

برنامه ریزی به منظور رفع معضلات فرهنگی در مناطق آسیب زا،ضروریست

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

برنامه ریزی به منظور رفع معضلات فرهنگی در مناطق آسیب زا،ضروریست


حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی،مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز،گفت:برنامه ریزی به منظور رفع معضلات فرهنگی مناطق آسیب زا،از وظایف دستگاه های فرهنگی است.
حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی،مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز،گفت:برنامه ریزی به منظور رفع معضلات فرهنگی مناطق آسیب زا،از وظایف اصلی دستگاه های فرهنگی است.
وی ادامه داد:شناسایی مناطق آسیب زا از لحاظ جغرافیای از وظایف مهم دستگاه ها و متولیان امر فرهنگ است که باید با عزمی راسخ و همتی بلند در این زمینه شناسایی و رفع آسیب ها گام برداشت. مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز،گفت:در همین راستا تبلیغات اسلامی البرز با برگزاری جلسات و نشست های متعدد با فعالان این عرصه توانسته است تا حدود زیادی مناطق آسیب زا این استان را شناسایی و تمام تلاش خود را برای رفع این آسیب ها به‌کار ببندد. حجت‌الاسلام مسعودی،تصریح کرد:امروز هجمه سنگین دشمن در حوزه فضای مجازی و رسانه ها به‌ویژه شبکه های ماهوار ه ای برهیچ کس پوشیده نیست که این امر باعث بروز پدیده ای به نام بی حجابی (پوشش نامناسب) در سطح معابر و خیابانها شده است. سید عباس مسعودی،خاطر نشان کرد:طلاق،اعتیاد،فقر،بیکاری مهمترین معضلات جامعه امروز ما می باشند که مسئولان اجرایی باید با درنظر گرفتن شعار سال مقام معظم رهبری مد ظله العالی در زمینه رفع این معضلات به‌ویژه معضل بیکاری گام بردارند چراکه بیشترنحرافات اخلاقی که منجر به بروز آسیب اجتماعی در سطح جامعه می‌شود، ناشی از بیکاری است. این مسئول فرهنگی، تصریح کرد:دستگاه های فرهنگی می توانند با فرهنگ سازی زمینه مناسب به منظور نهادینه کردن روحیه نشاط و فعالیت را در جامعه فراهم کنند. وی گفت: باید کاری کنیم که نیروی جوان جامعه که نیروی بالقوه ای است به نیروی بالفعل تبدیل شود و این امر با همت مضاعف و عزمی راسخ امکان پذیر است. مسئول ارشد تبلیغات اسلامی البرز،گفت:اگر نیت انسان خدایی باشد و با توکل به خدا خدمت به مردم را در دستور کار خود قرار دهد خداوند نیز یاور و پشتیبان انسان در تمامی عرصه ها خواهد بود. مسعودی،بیکاری را مهمترین معضل اجتماعی جامعه امروز ما برشمرد و گفت:باید تلاش کنیم که با توکل و توسل به خدای متعال به این امر فائق آییم تا جوانان با شور نشاط در راستای اعتلای این جامعه اسلامی گام بردارند. وی گفت:اشتغال زمینه مناسب جهت ازدواج جوانان را در سطح جامعه فراهم می‌کند،جوانی که می تواند هزینه زندگی خود و خانواده را تأمین کند این امر به خودی خود منجر به رفع بسیاری از معضلات و آسیب های اجتماعی در سطح جامعه خواهد شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود