28 فروردین 1396
شماره خبر: 176870

توسعه فضائل اخلاقی،نقش مهمی در اصلاح ساختار اجتماعی کشور دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

توسعه فضائل اخلاقی،نقش مهمی در اصلاح ساختار اجتماعی کشور دارد


حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی،مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز،گفت:توسعه فضائل اخلاقی،نقش مهمی در اصلاح ساختار اجتماعی کشور دارد.
حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی،مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز،گفت:توسعه فضائل اخلاقی،نقش مهمی در اصلاح ساختار اجتماعی کشور دارد. مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز،ادامه داد:اگر فضائل اخلاقی به معنای واقعی در جامعه اسلامی ما نهادینه شود شاهد کاهش روز افزون آسیب های اجتماعی و به تبع آن نشاط روحی و معنوی در جامعه خواهیم بود. حجت‌الاسلام مسعودی،دین اسلام را کاملترین دین نازل شده بر پیامبر الهی به منظور هدایت بشریت برشمرد و گفت:بهرگیری از مفاهیم ارزشمند این دین الهی و عمل به آموزه های آن سبب اصلاح ساختار رفتاری افراد در جامعه می‌شود. مسئول ارشد تبلیغات اسلامی البرز،اظهار کرد:اسلام دین برابری،برادری و عدالت است دین خشونت و افراطی گری نیست و هرچه دشمنان اسلام تلاش کنند که انوار این دین الهی را خاموش کنند خدواند به وسیله عده ای دیگر از بندگان صالحش این دین را حفظ می‌کند. مسعودی،ادامه داد:دستگاه های فرهنگی و متولیان این امر، با همکاری مسئولان و دستگاه های اجرای می توانند این دین مبین را با برنامه ریزی مناسب و جهت دهی شده در سطح جامعه نهادینه کنند.
این فعال فرهنگی در البرز،عمل به آموزه های اسلام را مهم و اساسی برشمرد و گفت:اگر افراد جامعه دستورات این دین را در زندگی روزانه خود پیاده کنند شاهد کاهش روز افزون آسیب های اجتماعی و بروز نشاط روحی و معنوی در سطح جامعه خواهیم بود و این امر به خودی خود در رونق چرخه اقتصادی کشور اثر گذار خواهد بود. وی ادامه داد:هرکجا که تکیه گاه ما در انجام امور فرهنگی و سیاسی دین بوده پیروز بوده ایم همچنانکه مقام معظم رهبری مد ظله العالی بارها بر این امر مهم تأکید داشته اند و هرکجا که به اجانب اعتماد کردیم زمینگیر شدیم به همین منظور همه ما باید با عزمی راسخ و توکل برخدای متعال در راستای نهادینه کردن دین مبین اسلام گام برداریم تا بتوانیم جامعه را به مدینه فاضله ای که شایسته این مردم شجاع و دلیر هست،برسانیم. سید عباس مسعودی،گفت:اسلام دینی است که سعادت و خوشبختی همه جانبه را برای بشریت به ارمغان آورده و امروز یکی از وظایف اصلی سازمان تبلیغات اسلامی توسعه آموزه های این دین در سطح جامعه است و این برای این نهاد مقدس افتخار است که با بهرگیری از پتانسیل بالای روحانیون و هیئت های مذهبی و همچنین موسسات قرآنی در این زمینه گام بردارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود