10 دی 1391
شماره خبر: 17604

طلایه‌داران تربیت هوشیار باشند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

طلایه‌داران تربیت هوشیار باشند


سپیدارآنلاین: مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: فتنه های دشمن هر روز با عناوین مختلف نمود می کند و دبیران، مدیران و تمامی مسئولان فرهنگی تربیتی باید این زمینه هوشیاری کامل داشته باشند.
اکبر حلیمی در همایش بصیرت که پیش از ظهر امروز در کانون فرهنگی تربیتی رشد برگزار شد، اظهار داشت: در طول 34 سال عمر انقلاب اسلامی دشمن با رویکردهای مختلف سعی در اخلال در روند پیشرفت انقلاب اسلامی داشته است اما با هوشیاری امام خمینی(ره) در زمان خودشان و رهبر معظم انقلاب در زمان حال و بینش مردم این توطئه ها راه به جایی نبرده است. وی ادامه داد: نهم دی ماه یکی از برگ های زرین انقلاب و البته اوج ولایت مداری و دفاع از انقلاب بود که بطور شایسته توسط ملت ایران به جهانیان ثابت شد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه علت اصلی انحطاط اقوام اشاره شده در قرآن و تاریخ نیز بی بصیرتی ملت ها بوده است تصریح کرد: مسئولیت مربیان، معلمان، مدیران و مسئولان آموزش و پرورش به عنوان طلایه داران تعلیم و تربیت در ایجاد بینش و بصیرت افزایی در نسل امروز و نسل آینده بیش از دیگران است.
پیروی فرهنگ عاشورا و مهدویت، حماسه 9 دی را رغم زد
مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج در این همایش گفت: هدف دشمن در فتنه 88 فراتر از انتخابات بود، دشمن در این جریان به تخریب اعتقادات و باورهای مردم فکر می کرد.
احمدعلی هراتی ادامه داد: مردم ایران در حرکتی خود جوش و با پیروی از فرهنگ عاشورا و مهدویت توطئه دشمن در القای فرهنگ بی بند و باری و جدایی دین از سیاست را به خوبی و با درایت خنثی کرد. وی اظهار داشت: هرقدر در افزایش بصیرت سیاسی آحاد جامعه به خصوص جوانان و نوجوانان برنامه ریزی کنیم فضای کشور برای مقابله با تهدید های دشمن آماده تر می شود. مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج تصریح کرد: آنچه امروز نقش بی بدیلی در گسترش انقلاب اسلامی دارد فرهنگ عاشورا و مهدویت است. هراتی تاکید کرد: آنچه موجب شد تا در آن فضای غبار آلود چهره واقعی سرسپردگان داخلی و بار دیگر دشمنان خارجی نمایان شود اقتدار مردم تحت ولایت و رهبری مقام معظم رهبری بوده است.






منبع:مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود