18 دی 1395
شماره خبر: 172607

ساکی: 43 پروژه نیمه تمام آموزشی در البرز وجود دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

ساکی: 43 پروژه نیمه تمام آموزشی در البرز وجود دارد


مدیر کل آموزش پرورش استان البرز گفت: اکنون حدود 43 پروژه آموزشی نیمه تمام آموزشی در استان البرز وجود دارد که در انتظار توجه دولت و خیرین است بنابراین قبل از تکمیل آنها امکان آغاز طرح جدید وجود ندارد.
خسرو ساکی در جلسه فرماندهی اقتصاد مقاومتی که عصر شنبه در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، افزود: 30 درصد مدارس در کشور و به تبع این امر 30درصد و یا بیشتر از مدارس استان البرز فرسوده است. وی ادامه داد: در 3 سال اخیر پروژه های بسیاری کلنگ زنی و یا تخریب و بازسازی شده است که در این رابطه حضور خیرین بسیار فعال بوده ولی به تعدد پروژه ها همچنان نیازمند مساعدت هستیم.
وی افزود: تراکم در کلاس های نظرآباد و اشتهارد از متوسط کشور کمتر است بر این اساس درصدد ساخت مدارس در جایی با تراکم بیشتر دانش آموز هستیم تا از امکانات و اعتبارات موجود بهترین بهره برداری صورت گیرد. این مسئول اضافه کرد: آموزش پرورش فردیس مستقل شده و مدرسه عشایری نیز یک مورد در نظرآباد وجود دارد و حتی مدارس روستایی نیز دانش آموزان بسیار کمی دارند چراکه بیش از 95 درصد دانش آموزان شهر نشین هستند. وی گفت: رتبه 26 استان البرز در کنکور سراسری در دو سال اخیر به 12 رسیده و 57 مدال رنگارنگ در المپیادهای مختلف کسب شده و 80 طرح پروژه ثبت شده توسط دانش آموزان در نمایشگاه هفته پژوهش در معرض دید عموم قرار گرفت. ساکی با اشاره به برنامه های آموزشی در این اداره کل افزود: اقتصاد مقاومتی یکی از دوره های کد دار برای صدور گواهی ضمن خدمت است که به صورت رایگان انجام می شود.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود