11 مرداد 1394
شماره خبر: 146558

نشست کتابخوان به نیازهای مطالعاتی ما پاسخ می دهد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

نشست کتابخوان به نیازهای مطالعاتی ما پاسخ می دهد


حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه چهارباغ با اشاره به لزوم اجرای با قوت و جدی نشست کتاب خوان گفت: این طرح یکی از نیازهای حوزه مطالعه استان بود و باید با جدیت تمام این طرح را دنبال کنیم. در استان البرز به حلقه های مطالعاتی نیاز جدی داریم. این حلقه های مطالعاتی را باید با کمک نخبگان و اندیشمندان در همه نقاط استان تقویت کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه چهارباغ با اشاره به لزوم اجرای با قوت و جدی نشست کتاب خوان گفت: این طرح یکی از نیازهای جدی حوزه مطالعه استان بود و باید با جدیت تمام این طرح را دنبال کنیم. در استان البرز به حلقه های مطالعاتی نیاز جدی داریم. این حلقه های مطالعاتی را باید با کمک نخبگان و اندیشمندان در همه نقاط استان تقویت کنیم.امام جمعه چهارباغ در حایه بازدید از پروژه های در حال ساخت کتابخانه ای در این بخش که با همراهی اعضای شورای اسلامی و بخشدار چهارباغ صورت گرفت ، با اشاره به طرح نشست کتاب خوان گفت: اینکه به صورت تخصصی گروه های مختلف نخبگان پیرامون منابع علمی و کتابهای مطالعاتی خود گردهم می آیند و آن کتاب را به همدیگر معرفی میکنند ، فرصتی است تا عملا وارد فضای جدی مطالعه حرفه ای شویم. حجت الاسلام والمسلمین محمدی در ادامه با تشکر از اقدام نهاد کتابخانه های عمومی کشور در اجرای این طرح ملی که در استانهای مختلف برگزار می شود گفت: یکی از وظایف نهاد کتابخانه های عمومی تبیین موضوع جدی مطالعه و پرداختن به مبحث مطالعه مفید است که همواره مدنظر رهبری عزیز بوده است و حقیقت این است که امروز وضعیت مناسبی در موضوع مطالعه در کشور احساس نمی شود.
امام جمعه چهارباغ در ادامه گفت: مسئولان کتابخانه های عمومی شهرستان و استان برنامه ریزی کنند تا این طرح در این بخش نیز برگزار و جوانان و علاقمندان مطالعه بتوانند در آن حضور یابند. گفتنی است سال 1394 سال همدلی و همزبانی دولت و ملت در چهارباغ با همدلی مسئولان چهارباغی، سال همت همگانی برای توسعه مطالعه و کتابخوانی همراه شده است

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود