25 فروردین 1394
شماره خبر: 140274

63 درصدپذیرفته شدگان المپیادی البرز دانش آموزان ناحیه سه کرج هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

63 درصدپذیرفته شدگان المپیادی البرز دانش آموزان ناحیه سه کرج هستند


مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج گفت: از مجموع پذیرفته شدگان مرحله اول المپیادهای علمی استان البرز، 63 درصد را دانش آموزان این ناحیه کسب کرده اند.
عبدالکریم رستمی روز سه شنبه افزود: این المپیاد ها در مرحله اول در بهمن ماه 93در هفت رشته زیست شناسی، شیمی، ادبیات، فیزیک، ریاضی، کامپیوتر و نجوم برگزار شده بود.
وی اظهار داشت: پس ازاعلام نتایج 118 نفر از دانش آموزان این ناحیه موفق به کسب رتبه برتر استان شده و به مرحله کشوری راه یافته اند. رستمی با بیان اینکه رقابت های المپیادهای علمی به صورت منطقه ای و استانی برگزار شده است، تصریح کرد: این دانش آموزان در اردیبهشت ماه سال جاری با سایر دانش آموزان راه یافته به مرحله کشوری به رقابت خواهند پرداخت. مدیر آموزش وپرورش ناحیه سه کرج با اشاره به اینکه این رقابت ها فرصت مناسبی برای کشف استعدادهای دانش آموزان است، بیان کرد: دانش آموزان برای شرکت در مرحله کشوری که از 15تا 18 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد درحال آماده شدن می باشند. رستمی با اشاره به اینکه آموزش های علمی لازم برای دانش آموزان پذیرفته شده در مرحله اول توسط اساتید برتر ناحیه صورت خواهدگرفت، تاکید کرد: مدال آوران المپیادهای علمی کشوری نیز برای ارائه راهکار به دانش آموزان در کلاس ها حضور یافته، اطلاعات و تجربیات خود را در زمینه های علمی و آموزشی در اختیار سایر دانش آموزان قرار خواهند داد. گفتنی است 188 نفر از دانش آموزان استان البرز به مرحله کشوری راه یافته اند که 118 نفر از این پذیرفته گان را دانش آموزان ناحیه سه کرج تشکیل می دهند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود