16 آذر 1393
شماره خبر: 133203

دعوت کتابخانه های عمومی فردیس برای بازدید از نمایشگاه کتاب شهرستان

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

دعوت کتابخانه های عمومی فردیس برای بازدید از نمایشگاه کتاب شهرستان


رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان فردیس با اشاره به آخرین روز بازدید از نمایشگاه کتاب این شهرستان در روز جاری از شهروندان دعوت کرد با بازدید از این نمایشگاه، کتاب های مورد نظرشان را تهیه کنند.
گلشن محمدی با اشاره به روز جاری که آخرین روز بازدید نمایشگاه کتاب در شهرستان فردیس است، گفت: در این نمایشگاه پنج هزار جلد کتاب در زمینه های مختلف عرضه شده و شهروندان نیز استقبال خوبی از نمایشگاه داشته اند. وی افزود: نمایشگاه دارای 30 غرفه کتاب و بخش های حجاب وعفاف، نرم افزارهای قرآنی، آموزشی، رمان، تاریخ، ادبیات کودک و نوجوان، دین و زندگی، علمی، تاریخی، فرهنگی و ... غیره است. محمدی با بیان اینکه کتابهای این نمایشگاه با 20 تا 40 درصد زیر قیمت بازار به متقاضیان عرضه شده است، گفت: این فرصت خوبی است تا علاقه مندان به کتاب بتوانند کتاب های مورد نظرشان را با قیمتی مناسب تهیه کنند و از شهروندان دعوت می کنیم در ساعات باقی مانده از این نمایشگاه بازدید کنند.
کتابخانه های فردیس پاسخگوی نیاز شهروندان نیست
رئیس کتابخانه عمومی شهرستان فردیس با اشاره به کمبود کتابخانه عمومی در این شهرستان یادآور شد: در حال حاضر 9 کتابخانه عمومی در فردیس موجود است اما این شهرستان با کمبود کتابخانه عمومی مواجه است و دست کم به چهار کتابخانه دیگر نیاز دارد. وی گفت: این شهرستان جمعیت زیادی دارد و کتابخانه ها و منابع موجود پاسخگوی نیازهای شهروندان نیست. محمدی خواستار همکاری انجمن خیران کتابخانه ساز و مسئولان استانی برای ساخت کتابخانه و ارتقای سرانه مطالعه در این شهرستان شد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود