17 آبان 1393
شماره خبر: 131287

بازدید رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج از روند آماده سازی پنجمین نمایشگاه کتاب البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

بازدید رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج از روند آماده سازی پنجمین نمایشگاه کتاب البرز


کمتر از سه روز مانده تا آغاز نمایشگاه کتاب همه چیز مهیا می‌شود تا فضای اختصاص یافته ناشران بدون مشکل به آنها تا 18 آبان ماه تحویل شود، از این رو امروز صبح سعید فیروزگاه رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج به محل برپایی پنجمین نمایشگاه کتاب آمد تا از روند اجرایی آگاه شود.
علیرضا عسگری مسئول کمیته روابط عمومی ، تبلیغات و اطلاع رسانی پنجمین نمایشگاه کتاب البرز با اعلام این مطلب گفت:با توجه به اینکه کمتر از سه روز تا آغاز برگزاری نمایشگاه کتاب باقی مانده است، شرایط آماده‌سازی از سوی مدیران اجرایی و مسئولان امر شتاب گرفته و به سرعت در حال پایان است تا به موقع یعنی در روز 18 آبان ماه غرفه‌ها را به ناشران و کمیته‌های مربوطه تحویل دهند. علیرضا عسگری افزود: مراحل آماده سازی نمایشگاه کتاب در قیاس با نمایشگاه سال گذشته شتاب بیشتری به خود گرفته است و این امر در تجهیز غرفه ها و سازهای موقت و حتی مسقف به خوبی مشهود است، در این راستا سایر امور مربوط مثل برق، تلفن و کابل کشی‌ها مراحل پایانی را می‌گذراند. مسئول کمیته روابط عمومی ، تبلیغات و اطلاع رسانی پنجمین نمایشگاه کتاب البرز اظهار داشت:نکته حائز اهمیت بازدید مرتب و روزانه مسئولان اجرایی و کمیته‌های مربوطه است تا آنچه لازم می‌نماید یادآوری کرده تا این نمایشگاه به بهترین نحو به اجرا درآید. وی تصریح کرد: به گفته مدیر اجرایی پنجمین نمایشگاه کتاب البرز ، در روزهای آینده به همه ناشران اعلام می‌شود در صورتی که نیاز به غرفه‌سازی و ایجاد سازه‌هایی خاص برای غرفه‌هایشان دارند، کار خود را آغاز کنند تا پیش از گشایش پنجمین نمایشگاه کتاب البرز، غرفه‌هایشان آماده شود.
بازدید رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج از روند آماده سازی پنجمین نمایشگاه کتاب البرز
سعید فیروزگاه رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج به محل برپایی پنجمین نمایشگاه کتاب آمد تا از روند اجرایی بازدید نماید. رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج پس از بازدید و شنیدن گزارش مدیر اجرایی پنجمین نمایشگاه کتاب گفت: ما ظرفیت‌های فرهنگی بسیاری داریم که باید از آن‌ها استفاده کنیم، مانند برپایی همین نمایشگاه های کتاب که مورد استقبال علاقه مندان به نشر مکتوب قرار خواهد گرفت. سعید فیروزگاه افزود: یکی از مطالبات مقام معظم رهبری سرمایه گذاری ویژه بر روی افزایش انگیزه و مطالعه کتاب است که تا کنون مغفول مانده است. با انجام این مهم مانند نمایشگاه کتاب، به منویات مقام معظم رهبری جامه عمل پوشانده ایم. شایان ذکر است افتتاحیه پنجمین نمایشگاه کتاب البرز روز یکشنبه مورخ 93/8/18 ساعت 15 در محل نمایشگاه به نشانی کرج ، میدان امام خمینی (ره) موسسه گلستان گلشهر با حضور مسئولین استانی و شهروندان استان البرز صورت خواهد گرفت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود