24 شهریور 1393
شماره خبر: 129327

انتقال فرهنگ به خانواده ها از طریق همین محصولات نوشت افزار ایرانی اسلامی

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

انتقال فرهنگ به خانواده ها از طریق همین محصولات نوشت افزار ایرانی اسلامی


سید موسی حسینی کاشانی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از مرکز عرضه محصولات فرهنگی هنری حوزه هنری استان البرز بازدید کرد.
مرکز عرضه محصولات فرهنگی هنری حوزه هنری استان البرز (کافه کتاب سما) میزبان مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد استان البرز بود. سید موسی حسینی کاشانی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در کافه کتاب سما به تحسین تلاش حوزه هنری استان البرز در اختصاص فضایی مناسب جهت استفاده فرهنگی عموم شهروندان پرداخت.
کاشانی در حاشیه بازدید از کافه کتاب سما به خبرنگار واحد خبر روابط عمومی حوزه هنری استان البرز گفت: از ویژگیهای ممتاز کافه کتاب سما برخورداری از محصولاتی است که در سایر اماکن مشابه آن وجود ندارد و می تواند تأمین کننده نیازهای ویژه مردم استان البرز باشد. لذا اگر ما خود را خانواده ای فرض کنیم مجموعه هایی مثل کافه کتاب سما باید پاسخگوی نیاز همه افراد خانواده در سنین مختلف باشند. مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با اشاره به ضرورت توجه بیش از پیش به نوشت افزارهای ایرانی ادامه داد: با توجه به درخواست ویژه ای که عموماً در اواخر شهریور ماه از سوی خانواده ها برای تأمین مایحتاج تحصیلی مطرح میشود، لازم است محصولات متنوع این بخش در مقابل چشمان مخاطب عرضه شود،تا انتقال فرهنگ به خانواده ها از طریق همین محصولات نوشت افزار به راحتی انجام پذیرد. حسینی کاشانی همچنین با برشمردن شاخص های مطلوب کافه کتاب سما گفت:کافه کتاب سما در راستای همین تأمین نیازها گام مؤثری برداشته و به نظر خانواده های البرزی می توانند بیش از نود درصد مایحتاج فرهنگی خویش را از این مرکز تأمین نمایند. کاشانی در پایان به لزوم استفاده از مرکز عرضه محصولات فرهنگی حوزه هنری(کافه کتاب سما ) در برپایی نشست ها و گعده های هنرمندان البرزی و اختصاص محل امنی برای هنرمندان اشاره کرد و بر استفاده از ظرفیت کافه کتاب سما تأکید کرد. گفتی است علامندان و عموم مردم می توانند جهت تهیه نوشت افزار ایرانی اسلامی به کافه کتاب سما واقع در کرج/بلوار امامزاده حسن/بعداز مصلی کرج مراجعه نمایند. شایان ذکر است علاقمندان جهت آشنایی بیشتر با نحوه فعالیت های حوزه هنری استان البرز و اطلاع از برنامه های درحال انجام حوزه هنری می توانند به پایگاه مجازی این مرکز به آدرس www.artalborz.ir مراجعه و از آخرین رویدادهای هنری استان نیز مطلع گردند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود