4 شهریور 1393
شماره خبر: 128110

سرپرست اداره امور سینمایی،سمعی و بصری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی منصوب شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

سرپرست اداره امور سینمایی،سمعی و بصری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی منصوب شد


طی حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی استان البرز،محمد سعید مریدی به عنوان سرپرست اداره امور سینمایی ،سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد.
سید موسی حسینی کاشانی درحکمی سرپرست اداره امور سینمایی ،سمعی وبصری این اداره کل را تعیین کرد. در این حکم آمده است: جناب آقای محمدسعید مریدی
عرصه فرهنگ و هنر جولانگاه پیوند گوهر هنر به صدف خدمت است و چه گوارا خواهد بود که این صدف ،مروارید تلاش مخلصانه و خدمت صادقانه را در دل پرورانده باشد و خوشا آن نفسی که وجودش را در راه پیشبرد آرمان های نظام جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر این مرزو بوم مصروف داشته باشد. با عنایت به تعهد و توانمنی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست اداره امور سینمایی ،سمعی و بصری این اداره کل منصوب می شوید. مغتنم دانستن فرصت ها ، اجرای دقیق و هوشمندانه قوانین و مقررات، نظارت بر اجرای برنامه های توسعه آموزش سمعی و بصری، نظارت بر نمایش فیلم های فرهنگی، هنری ، مستند و ... ، نظارت بر تهیه فیلم، عکس و اصلایدهای فرهنگی، فراهم نمودن شرایط لازم به منظور تشویق و حمایت علاقه مندان و گروه های سینمایی، ایجاد تسهیلات و امکانات آموزش فنون و هنرهای سینمایی در سطح استان ...وظایف و ماموریت های محوله از اولویت های مورد انتظار در این دوره از مسئولیت شماست. امید است در سایه الطاف الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) موفق و موید باشید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود