2 مرداد 1393
شماره خبر: 126414

مسلمانان رژیم صهیونیستی و حامیانش را محاصره اقتصادی کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

مسلمانان رژیم صهیونیستی و حامیانش را محاصره اقتصادی کنند


مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت: یکی از تکالیف اصلی امروز مسلمانان آن است که از محصولات رژیم صهیونیستی و سران استکبار خریداری نکنند و آن ها را تحت محاصره اقتصادی قرار دهند چرا که با این کار از پا درمی آیند.
حجت الاسلام مسعودی اظهار کرد: امروز غفلت از این سخن امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه " اگرهمه مسلمانان جمع شوند و هر کدام یک سطل آب بر سر اسرائیل بریزند اسرائیل را آب خواهد برد" موجب شده آنها به پشتوانه استکبار جهانی این چنین به قتل و غارت زنان و کودکان بپردازند. وی خاطرنشان کرد: از 60 سال پیش که رژیم غاصب و صهیونیستی اسرائیل با پشتوانه استکبار جهانی و انگلیس در سرزمین مقدس فلسطین حکومتی غاصب راتشکیل دادند در فرصت های گوناگون، در مناطق و موقعیت های متفاوت به قتل عام مردم مظلوم و بی‌دفاع می پردازد.مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز افزود: با بهره‌گیری از این روایت که" اگرکسی شب را بدون توجه به امور دیگران صبح کند مسلمان نیست" وظیفه داریم درروز قدس برای اعلام نفرت خود از اسرائیل و استکبار جهانی حضور پیدا کنیم. وی خاطرنشان کرد:یکی از تکالیف اصلی امروز مسلمانان آن است که از محصولات اسرائیل و سران استکبار خریداری نکنند و آن ها را تحت محاصره اقتصادی قرار دهند چرا که با این کار از پا درمی آیند. حجت الاسلام مسعودی خاطر نشان کرد: مسلمانان دنیا به ویژه مسلمانان عربستان در این شرایط وظیفه دارند در مقابل سران همیشه خوابشان که در پشت پرده دست یاری به استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی می‌دهند بایستند و از آن ها بخواهند که بیدار شوند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت: امید است با عنایت خداوند، آگاهی و یاری مسلمانان این نفرت و انزجار و ایستادگی به پیروزی مسلمانان بر استکبارو اسرائیل غاصب بیانجامد.





منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود