27 شهریور 1391
شماره خبر: 11676

بیش از ده برنامه فرهنگی در البرز برگزار می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

بیش از ده برنامه فرهنگی در البرز برگزار می‌شود

سپیدار آنلاین: مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان البرز از برگزاری ده‌ها برنامه فرهنگی همزمان با دهه کرامت در این استان خبر داد.
حجت‌الاسلام ابوالفضل بنی‌احمدی اظهار داشت: همزمان با شب ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) جشن ولادت این بانوی بزرگوار در بیش از 20 امامزاده شاخص استان برپا خواهد شد. وی افزود: همایش بزرگداشت 4 امامزاده شامل امامزاده حسن (ع) کرج، امامزاده ام کبری و صغری (س) اشتهارد، امامزاده زکریا (ع) میراش و امامزاده حسین (ع) ساوجبلاغ در دهه کرامت برگزار خواهد شد.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان البرز ادامه داد: با توجه به تاثیر مثبت اتاق عقد در آستان مقدس امامزاده حسن(ع) و استقبال مردم از این اقدام، تصمیم بر آن شد تا در آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) مهرشهر و آستان مقدس امامزاده محمد(ع) حصارک کرج نیز اتاق عقد بازگشایی شود. وی تاکید کرد: اتاق عقد، در این دو امامزاده به طرز خاصی تزیین شده است و در تزیین آن از سبک‌های بسیار زیبای اسلامی و ایرانی استفاده شده است. بنی‌احمدی، همچنین از برگزاری مسابقات سراسری اذان، ابتهال و همخوانی قرآن کریم در مرحله شهرستانی خبر داد و گفت: در طول دهه کرامت این مسابقات در سطح شهرستان‌ها و در بخش خواهران و برادران و در دو مقطع سنی شکوفه‌ها ( زیر 16 سال ) و بزرگسال ( بالای 16 سال ) برگزار خواهد شد. وی از پخش صلوات خاصه امام رضا (ع) از تاریخ 28 شهریور تا 7 مهر در امامزادگان استان خبر داد و افزود: قبل از پخش اذان ظهر، عصر، مغرب و عشاء این صلوات از گلدسته‌ها پخش خواهد شد.
برگزاری جشن ولادت امام رضا (ع)
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان البرز از برگزاری جشن ولادت امام رضا(علیه السلام) خبر داد و تاکید کرد: در شب و روز ولادت هشتمین امام معصوم امامزادگان البرز میزبان دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت هستند و برنا‌مه‌های متنوعی را تدارک دیده‌اند.




منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود