25 شهریور 1391
شماره خبر: 11602

هویت واقعی ارزش های دفاع مقدس با راه اندازی سیمای البرز قابل معرفی است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

[center]هویت واقعی ارزش های دفاع مقدس با راه اندازی سیمای البرز قابل معرفی است[/center
سپیدار آنلاین: مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز گفت: هویت واقعی ارزش های دفاع مقدس را می توان با راه اندازی سیمای استان به مردم البرز معرفی کرد.
نادر ادیبی اظهار داشت: اگر صدا و سیما در سطح استان البرز راه اندازی شود خیلی از هویت های واقعی استان البرز به مردم معرفی می شود. وی با بیان اینکه دفاع مقدس یک نماد است که آغازگر جنگ تحمیلی بوده است، اضافه کرد: تلاش می کنیم کارهای مختلفی در هفته دفاع مقدس انجام دهیم که از جمله این کارها می تواند ساخت موزه دفاع مقدس باشد که یکی از بهترین مراکز تاریخی و توریستی برای استان البرز مطرح شود. وی با اشاره به اینکه ویژه برنامه های برای آموزش و پرورش در هفته دفاع مقدس در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: صبحگاه مشترک در سطح مناطق و ادارات کل، طراحی برنامه درسی ویژه کودکان، برگزاری مسابقات فرهنگی در سطح مدارس، برگزاری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس، خاطره گویی ویژه دانش آموزان از جمله ویژه برنامه های در نظر گرفته شده برای آموزش و پرورش است. مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز افزود: شعار امسال برای هفته دفاع مقدس این است که با فرهنگ شهیدان به جنگ تحریم ها برویم.
باید در برابر تحریم ها با اتحاد و نوآوری ایستادگی کنیم
وی اظهار داشت: انواع تحریم هایی توسط دشمن بر کشور تحمیل شده است با اتحاد و نوآوری می توانیم بر این تحریم ها فائق و آن را از بین ببریم.
وی تصریح کرد: اگر قرار باشد این فرهنگ را بر کشور چیره کنیم و مردم را با دوران جنگ آشنا کنیم باید فضا سازی مناسبی صورت گیرد که هفته دفاع مقدس بهترین فرصت است. مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز گفت: هفته دفاع مقدس هفته عبرت آموزی و دست گرفتن از تلاش های شهیدان و دفاع مقدس توام با رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام که ابزار محوری را کنار و انسان محوری را حکم ران کردند.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود