5 آذر 1392
شماره خبر: 110845

البرز در حوزه فرهنگ و هنر فاقد زیر ساخت ها است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

البرز در حوزه فرهنگ و هنر فاقد زیر ساخت ها است


مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: این استان در حوزه فرهنگ و هنر فاقد زیر ساخت ها است و باید با تخصیص اعتبارات ویژه و همگرایی نهادهای مختلف خلاء های این حوزه را رفع کرد.
سیدموسی حسینی کاشانی در مراسم معارفه خود در سالن استاد سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز فرهنگ و کار در حوزه فرهنگ را دارای 3 رکن اصلی دانست و اظهار داشت: فرهنگ در نخستین رکن خود باید ریشه در هنرهای ناب اصیل و اسلامی داشته باشد، هنری برگرفته از انقلاب اسلامی منطبق با اصول مدون در شورای عالی انقلاب فرهنگی که می بایست از این بستر به منحصه ظهور و بروز برسد. وی افزود: در مرحله بعد هنر باید با هر ابزاری پیام انقلاب به مخاطبان خود ارائه دهد. حسینی کاشانی دریافت پیام هنر از خالق هنر به مخاطبان را رکن نهایی کار فرهنگی دانست. مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد البرز گفت: داشتن نگاهی جامع و کامل به این سه رکن در کنار ایجاد زیر ساخت هایی نظیر مسجد، سینما، کتابخانه و... و بهره گیری از ظرفیت کارشناسان، هنرمندان و..می تواند ما را به سرمنزل نهایی در حوزه فرهنگ و هنر برساند. حسینی کاشانی در ادامه تصریح کرد: هنر ابزار انتقال فرهنگ است اما نباید عامل تأثیر گذار پیام هنر در غفلت از هنرمندان فراموش شود؛ داشتن برنامه ای مدون برای هنرمندان و نگاه ویژه به این قشر تأثیر گذار نیز بخشی از اهداف کلان در حوزه فرهنگ و هنر به شمار می رود.
البرز در حوزه فرهنگ و هنر فاقد زیر ساخت ها است
این مسئول در بخش دیگری زیر ساخت های فرهنگی در این استان را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: استان البرز به جهت نوپا بودن در حوزه فرهنگی از زیرساخت های لازم برخوردار نیست و همین امر موجب می شود تا فعالان عرصه فرهنگی نتوانند در این محدودیت ها تمامی نیازهای خود را مرتفع سازند. وی افزود: حرکت در حوزه فرهنگ و هنر البرز

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود