11 تیر 1391
شماره خبر: 8471

روزانه 2000 هزار برگه جریمه در البرز صادر می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

روزانه 2000 هزار برگه جریمه در البرز صادر می شود

رئیس پلیس راهور استان البرز گفت: در حال حاضر به طور متوسط روزانه دو هزار برگه جریمه توسط پلیس در سطح استان البرز صادر می شود.
حبیب کمالوند در خصوص میزان تخلفات و جرایم در استان البرز گفت: یکی از اهداف مهم و مورد پیگیری پلیس کاهش قابل توجه تخلفات و جرائم است. وی افزود: فرهنگ سازی و انجام اقدامات فرهنگی بیشتر از جریمه و اعمال قانون مدنظر پلیس است و صدور روزانه دو هزار برگه جریمه در استان برای خود پلیس نیز سنگین است. کمالوند اظهار داشت: بالا رفتن میزان جریمه و اعمال قانون های شدیدتر در قوانین جدید راهنمایی و رانندگی صدور برگه جریمه را از روزی دو هزار و 800 به روزانه دو هزار برگه کاهش داده که این رقم نیز مورد رضایت نیست.
وی بر همکاری و تعامل رانندگان با ماموران راهنمایی و رانندگی به منظور کاهش ترافیک در معابر شهری تاکید کرد و گفت: در بعضی ساعات همه توان و انرژی پلیس صرف روان سازی می شود و جا و زمانی برای مقابله با جرائم و تخلفات باقی نمی ماند. رئیس پلیس راهور استان البرز تصریح کرد: برقراری انضباط در حوزه حمل و نقل از طریق مکانیزه کردن معابر شهری و نصب دوربین های الکترونیکی در دستور کار ناجای استان است. وی بر ضرورت فرهنگ سازی و مشارکت و تعامل مردم در این مقوله نیز تاکید کرد.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود