30 خرداد 1391
شماره خبر: 8017

راه اندازی خیابان هنر در کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

راه اندازی خیابان هنر در کرج

معاون صنایع دستی میراث فرهنگی البرز از شکل گیری خیابانی به نام خیابان " هنر" در کرج خبر داد.
سعید امینی برگزاری نمایشگاه های عرضه محصولات را یکی دیگر از اقدامات سازمان صنایع دستی و گردشگری دانست وگفت: سعی بر آن است تا با شناسایی هنرمندان مستعد زمینه های حضورآنها را در نمایشگاه های گوناگون فراهم سازیم تا به این نحو تولیدات هنرمندان به معرض فروش علاقمندان به هنر صنایع دستی برسد. وی افزود: این امر خود به گردش چرخ های هنر صنایع دستی کمک خواهد کرد. معاون صنایع دستی ، میراث فرهنگی وگردشگری استان در بخش دیگری در طرحی جدید از شکل گیری خیابانی به نام خیابان " هنر" نیز خبر داد و بیان کرد: با تعامل خوبی که میان شهرداری کرج و سایر دستگاه های مرتبط صورت گرفته است به زودی شاهد ایجاد خیابان هنر در شهر کرج خواهیم بود. امینی ادامه داد: این خیابان مختص به اهالی هنر استان البرز خواهد بود و بخش عمده ای از آثار هنرمندان در این خیابان برای فروش عرضه خواهد شد.
اجرای طرح پایلوت پزشک خانواده در منطقه کلاک
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 11 کرج از اجرای طرح پزشک خانواده به صورت پایلوت در این منطقه خبرداد. اسماعیل پاکزاد با اعلام این خبر افزود: این طرح توسط دانشکده علوم پزشکی و اداره بهداشت درمان کرج اجرا می شود. وی با بیان اینکه، طرح پزشک خانواده با محوریت انتخاب پزشک برای خانوارها اجرا می شود، عنوان کرد: در این طرح هر خانواده از خدمات معاینه و درمانی یک پزشک برخوردار می شود.
دریافت جریمه تخلفات ساختمانی بر اساس تعرفه جدید در کرج
معاون معماری و شهرسازی شهرداری کرج خبرداد: کلیه تخلفات ساختمانی حادث شده تا سی و یکم اردیبهشت ماه سال جاری بر اساس تعرفه سال 89 اخذ شد و از این پس دریافت جریمه بر مبنای تعرفه جدید انجام می شود. غلامرضا احمدی بیداخویدی با بیان این مطلب افزود: دریافت جریمه تخلفات ساختمانی از خردادماه سال جاری بر اساس تعرفه جدید اخذ می شود. وی، هدف از رسیدگی به ساخت و ساز غیر مجاز و وضع و وصول عوارض ساختمانی را ایجاد شفافیت های قانونی و ایجاد نظام مدیریت واحد ذکر و عنوان کرد: تعیین تعرفه جرایم کمیسیون ماده 100 در اختیار شورای اسلامی شهر قرار می گیرد و پس از تایید به منظور اجرا در اختیار واحد های مرتبط در شهرداری قرار می گیرد. بیداخویدی اظهارداشت: اخذ جرایم تخلفات ساختمانی کمیسیون ماده 100 بر اساس تبصر جدید با عنوان " تبصره 11، اخذ می شود.
برگزاری نخستین جشنواره هنرآشپزی و غذا در البرز
نخستین جشنواره هنرآشپزی و غذا با همکاری موسسه جام کسری و شهرداری کرج، همزمان با اعیاد شعبانیه به مدت 6 روز در البرز برگزار می شود. در این جشنواره که برای اولین باردر استان البرز می شود، آشپزهای استان البرز 29 خرداد تا سوم تیر ماه در پارک جهان و در جشنواره ای گرد هم می آیند و ضیافتی از غذاهای رنگارنگ را در استان برپا خواهند کرد.در این جشنواره شش روزه علاوه بر بازدید از غرفه های گوناگون آشپزی برنامه های مختلف جنبی نیز برای بازدید کنندگان درنظر گرفته است.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود