18 اسفند 1390
شماره خبر: 5616

راهكارهای بهبود وضعیت فرهنگی ندامتگاه كرج بررسی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

راهكارهای بهبود وضعیت فرهنگی ندامتگاه كرج بررسی شد

راهكارهای بهبود وضعیت فرهنگی،هنری و ورزشی ندامتگاه كرج در نشستی با حضور مسوولان این ندامتگاه و مدیران فرهنگی شهرداری كرج بررسی شد.
مدیر ندامتگاه كرج در این نشست ضمن بر شمردن ویژگی ها و نحوه اداره زندان ها، توجه به مبانی اسلام و معیارهای نظام جمهوری اسلامی را در اجرای برنامه های فرهنگی ضروری دانست و گفت: محور و زیربنای فعالیت های اصلاحی و تربیتی در زندان ها مبتنی بر آموزه های دینی و قرآنی است. علی محمدی افزود: ارتقاء سلامت روحی و روانی زندانیان همراه با بالا بردن سطح آگاهی آنها نسبت به مسائل دینی می تواند زمینه ارتكاب مجدد جرم را در زندانیان كاهش دهد كه باز خورد این فعالیت ها ایجاد جامعه ای سالم خواهد بود. وی، همچنین تفكیك و اجرای طرح طبقه بندی زندانیان و برپایی كلاس های قرآنی و افزایش سطح سواد مددجویان را از جمله فعالیت های صورت گرفته در ندامتگاه كرج برشمرد و خواستار توجه بیشتر مسئولان فرهنگی استان البرز بویژه شهرداری كرج در حمایت از اجرای این فعالیت های فرهنگی و تربیتی در زندان ها شد. مدیر فرهنگی شهرداری كرج نیز در این نشست گفت: بررسی راهكارهای تعامل بین مجموعه فرهنگی و هنری شهرداری و مسئولین زندان ها از اهداف مهم حضور در این ندامتگاه است. بهروز محمدی افزود: شهرداری كرج آماده همكاری برای بهبود وضعیت روحی و روانی مددجویان و تلاش برای بازگشت سعادتمندانه آنان به جامعه است. در این نشست همچنین مقرر شد كارشناسان فرهنگی هر دو مجموعه راهكارهای تعامل و همكاری فی مابین را بررسی كنند تا در قالب تفاهم نامه ای اجرایی شود.
در پایان این نشست مدیر فرهنگی هنری شهرداری كرج و هیات همراه از بخش های مختلف ندامتگاه كرج ازجمله كلاس های حرفه آموزی،سالن ورزش و هنرستان تربیت دیدن كردند.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود