20 بهمن 1390
شماره خبر: 4830

افتتاح 11 کلاس هوشمند بخش آسارا در دهه مبارک فجر

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

افتتاح 11 کلاس هوشمند بخش آسارا در دهه مبارک فجر

سپیدار آنلاین: همزمان با مراسم بزرگداشت دهه مبارک فجر 11 کلاس هوشمند بخش آسارا افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی بخشداری آسارا ، بخشدار آسارا ضمن تشکر از حضور آقای حجرگشت و مسئولین شهرستان یادآوری نمود با مساعدت رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی استان و اداره کل دفتر فنی استانداری درصدد جایگزینی انرژی های نو با سوخت های فسیلی هستیم و دو مدرسه شبانه روزی نساء و آسارا در اولویت بوده و معرفی شدند.
رئیس آموزش و پرورش بخش آسارا تأکید کرد : همکاری و تعامل بسیار خوب آموزش و پرورش ناحیه یک کرج در هوشمند سازی مدارس بخش و 11 کلاس در حال حاضر از حالت سنتی به صورت نمادین هوشمند سازی شد و این روند با کمک و همکاری خیرین بخش گسترش خواهد یافت. حسین ملایی خاطر نشان کرد : آموزش و پرورش بخش در نظر دارد با همکاری بخشداری آسارا و خیرین دو مجتمع شهدای جاده چالوس و شهید عباسپور بمنظور استفاده بهینه سوخت را بوسیله انرژی خورشیدی تأمین نماید تا از هزینه های هنگفت جلوگیری گردد. وی افزود : زمستان امسال با توجه به بورودت هوا و سرمای اخیر با همکاری و مساعدت همه جانبه مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک کرج در تآمین هزینه ها و همچنین کمک بخشداری آسارا تاکنون با مشکل مواجه نشدیم که مستلزم قدردانی می باشد.
در ادامه این مراسم رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک کرج ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری این مراسم ، دهه فجر را یادآور حماسه هشت سال دفاع مقدس دانستند و اینکه پایه های انقلاب با خون شهداء مستدام و همیشه و همه جا با یاد و نام امام زنده است. حجرگشت تصریح کرد : توجه ویژه ای به مدارس و موضوع آموزش بخش داریم و امیدواریم با کمک خیرین منطقه و استان کلاسهای بیشتری در مدارس هوشمند سازی نمائیم. این مقام مسئول دانش آموزان را آینده سازان کشور دانست و گفت به خود ببالید و باور داشته باشید که با تلاش و کوشش و با اعتماد به پروردگار و استفاده بهینه از وقت خواهید توانست پله های ترقی را طی کنید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود