13 بهمن 1390
شماره خبر: 4644

طلوع فجری دیگر از دامنه های البرز/عمران و آبادانی در انتظار استان نوپا

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

طلوع فجری دیگر از دامنه های البرز/عمران و آبادانی در انتظار استان نوپا

البرز نوپا در حالی سی امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیرد که قرار است با همت و تلاش مردم و مسئولان با افتتاح 157 پروژه فجری بیادماندنی میهمان البرز شود.
انقلاب اسلامی ایران و در بطن آن دهه مبارک فجر، ایام به ثمر رسیدن جانفشانی‌های هزاران هزار زن و مرد آزاده این دیار است که پیش پای آمدن امام و قائدشان فرشی از مهر گستردند و حضور عشق را در فضای ایران متجلی ساختند. اینک در سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، شور و اشتیاق جوانان برای شرکت در آیین های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ذهن انسان را به سمت حال و هوای جوانان دوران پیروزی انقلاب در سال 57 هدایت می کند. ادارات و سازمان های دولتی استان البرز نیز با نصب پرچم ها، تصاویر امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی بر سر در خود با مردم استان همراه شده و جلوه خاصی به شهر بخشیده اند. در استان البرز نیز کمیته های 25 گانه برای ارسال اخبار و گزارش ها و مراسم این دهه بسیج شده اند تا ماندگار کنند حال و هوای این روزها را.
معاون عمرانی استاندار البرز از افتتاح بیش از 157 پروژه عمرانی در استان البرز در دهه فجر خبر داد. استاندار البرز نیز وعده برگزاری سه هزار مراسم دهه فجر داده است.
آذین بندی خیابانها و معابر و عطر بهار انقلاب در زمستان سرد البرز حال و هوای خاصی را ایجاد کرده است. کرج این روزها خاطرات روزهای پر شور پیروزی انقلاب را مرور می کند، پایگاههای مردمی و مساجدی که با گرفتن اتوبوس و همراهی مردم از ساعتها قبل از ورود امام راحل به فرودگاه رفتند و خاطره روزی به یادماندنی را به جای گذاشتند.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود