21 دی 1390
شماره خبر: 3952

اولین آزمون مجازی دانشگاه محیط زیست کرج برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

اولین آزمون مجازی دانشگاه محیط زیست کرج برگزار شد

اولین آزمون مجازی دانشگاه محیط زیست کرج با همکاری این دانشگاه برگزار شد.
اولین آزمون مجازی دانشگاه محیط زیست کرج برگزار شد و حدود ۱۰۰ نفر در آزمون دوره آموزشی «مهارتهای دورکاری» شرکت کردند.
کارشناس مرکز آموزش مجازی دانشگاه محیط زیست در این زمینه گفت: آزمون دوره آموزشی «مهارتهای دورکاری» نخستین تجربه مرکز در زمینه برگزاری دوره های آنلاین بود که خوشبختانه با استقبال بسیار خوبی همراه شد. امیر طلوعی ادامه داد: در این آزمون، کارکنان دانشگاه محیط زیست و جمعی از کارشناسان معاونت آموزش سازمان حفاظت محیط زیست نیز شرکت کرده بودند. این مسئول اضافه کرد: داوطلبان از قبل با ثبت نام و دریافت گذرواژه کتاب آزمون را دانلود و مطالعه کرده بودند و در روز امتحان با ورود به صفحه شخصی، به سئوالات پاسخ دادند.
داوطلبان به صورت آنلاین به سئوالات پاسخ دادند
کارشناس مرکز آموزش مجازی دانشگاه محیط زیست گفت: این داوطلبان به ۲۰ سوال چهار گزینه ای در مدت زمان ۲۰ دقیقه به صورت آنلاین پاسخ دادند. طلوعی ادامه داد: پس از اتمام آزمون، داوطلبان به صورت آنلاین کارنامه شان را دریافت کردند که تقریبا اکثر شرکت کنندگان در این آزمون نمره قبولی را احراز کردند. کارشناس مرکز آموزش مجازی دانشگاه محیط زیست یادآور شد: در حال حاضر دوره های مشابهی را در دست برنامه ریزی و اجرا داریم که دنبال خواهد شد.
برگزاری دوره های مشابه اطلاع رسانی خواهد شد
وی افزود: این امر از طریق سایت رسمی مرکز آموزش مجازی دانشگاه محیط زیست به نشانی http://lms.uoe.ir اطلاع رسانی خواهد شد. کارشناس مرکز آموزش مجازی دانشگاه محیط زیست اضافه کرد: گواهینامه شرکت در این دوره آموزشی از طریق دانشگاه برای شرکت کنندگانی که موفق به گذراندن آن شده اند ارسال خواهد شد.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود