نقش پست لجستیک در گسترش تجارت الکترونیک کشور انکارناپذیر است
سپیدارآنلاین: گروه اجتماعی
کرباسیان، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پست اذعان کرد: از پست لجستیک در راستای توسعه فرهنگی خرید و فروش اینترنتی و افزایش سرعت این نوع تجارت در کشور استفاده می شود.
رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت پست اظهار داشت: در راستای توسعه بازار الکترونیکی، به کمک بخش خصوصی و با استفاده از امکانات شرکت پست بیش از 60 کالای پر فروش در این سامانه تهیه و به محض سفارش به متقاضیان تحویل داده می شود. وی با یادآوری قابلیتهای پست لجستیک و مزایای استفاده از آن گفت: در بازار رقابتی نوین، پست لجستیک به دلیل صرفهجویی در زمان و هزینه بهترین روش در ارسال کالا و مطمئنترین ارتباط بین تولیدكننده و مصرفكننده به شمار میرود. کرباسیان افزود: پست لجستیک با برخورداری از ناوگان حمل و نقل گسترده و مجهز، این امکان را فراهم می کند تا زمان تحویل کالا به حداقل ممکن کاهش یابد و همین امر موجب افزایش خرید و فروش اینترنتی خواهد شد. مدیرعامل شرکت پست با اشاره به اجرای این طرح به صورت پایلوت در برخی از نقاط کشور و استقبال هموطنان در استفاده از این سرویس تصریح کرد: با اجرای آزمایشی این طرح، تنها از یک منطقه پستی روزانه بیش از سه هزار خرید اینترنتی ترخیص می شود. وی به هدفگذاری شرکت پست برای الکترونیکی شدن خدمات اشاره و خاطرنشان کرد: راه اندازی سامانه کارت پستال الکترونیکی که از سال گذشته عملیاتی شده و مورد استقبال متقاضیان قرار گفته، از دیگر خدمات الکترونیکی شرکت پست محسوب می شود. مدیرعامل در ادامه گفت: راهاندازی این سرویس امکانی را فراهم آورده تا بتوان با ذوق و سلیقه و تدبیر ترافیک قابل توجهی را