بیش از هفده هزار مسافر میهمان ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرداری مهستان
سپیدارآنلاین: گروه اجتماعی
ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرداری، واقع در پارکسوار ضلع شمالی اتوبان تهران قزوین و در فضایی با امکانات رفاهی،تفریحی،امدادی،خدماتی و اسکان، میزبان بیش از هفده هزار مسافر نوروزی بود که در این نوروزگاه ارگان هایی مانند هلال احمر، اورژانس ، سازمان گردشگری، تبلیغات اسلامی، و دستگاه های امداد جاده ای مستقر بودند.
علی گلرخی شهردارمهستان* ، ضمن بررسی و نظارت مستقیم بر عملکرد ستاد خدمات سفر، تدابیر لازم جهت بهبود خدماترسانی و اجرای برنامههای اسکان و رفاهی و مفرح به مسافران نوروزی را مورد توجه قرار داد.شهردار مهستان در خصوص نحوه خدمات دهی این ستاد اذعان داشت: با توجه به تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان، موضوع مدیریت خدمات عمومی، رعایت شئونات مذهبی و تأمین نیازهای مسافران در این ایام بهعنوان یکی از محورهای مهم ستاد در اولویت بود. *بابک پورخداداد رئیس شورای اسلامی شهر مهستان* ، با تأکید بر ضرورت همکاری و وفاق و همدلی بین دستگاههای اجرایی، خواستار هماهنگی بیشتر میان نهادهای مسئول برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان و مسافران نوروزی شد. *محمد کاظم موحدیپور رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی* با اشاره به اهمیت مدیریت برنامه های فرهنگی و آموزش های ترافیکی در ایام نوروز، از اجرای دقیق طرحهای آموزشی نه به تصادف و طرح های ویژه ترافیکی، از آمادگی دستگاههای مرتبط برای کنترل و روانسازی تردد قدر دانی کرد. *حامد بختیاری رئیس کمیسیون عمرانی شورای اسلامی* ، بر چندین محور اساسی اعم از بررسی عملکرد ستاد خدمات سفر و ارزیابی نقاط قوت و ضعف در سال گذشته، برنامهریزی دستگاهها برای خدمات گردشگری، اسکان و اطلاعرسانی مناسب در این حوزه جهت بهبود خدمات سفر در ارائه خدمات نوروزی به شهروندان اشاره کرد.
*میلاد ارمند پور رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی* اظهار داشت: دستگاههای مسئول، گزارش نهایی اقدامات و برنامههای خود را ارائه دهند تا در ایام نوروز و روزهای پیک مسافرتی، خدماترسانی به مسافران با بیشترین هماهنگی و کیفیت انجام شود.
*صادق یعقوبی رئیس کمیسیون ورزشی شورای اسلامی شهر مهستان* با اشاره به ضرورت ارائه خدمات مطلوب به مسافران، اضافه کرد: بررسی امکانات رفاهی، نمازخانه، اقامتگاه و تجهیزات تفریحی مانند میز تنیس و ست های بازی کودک از جمله اولویتهای ما در این ستاد است.
در پایان گلرخی شهردار شهر مهستان ضمن قدردانی از همراهی شهروندان در خصوص مشارکت شهروندی در حوزه دفع زباله های خانگی و نظافت شهری در ایام نوروز و با تاکید بر لزوم اطلاعرسانی به مردم، گفت: مقرر شد معاونت ها از طریق روابط عمومی بهصورت فعالتر با مردم در ارتباط باشند و اگر شهروندان با کموکاستیهایی مواجه شوند، میتوانند از طریق راه های ارتباطی مشکلات را پیگیری کنند تا بهسرعت برطرف شود.