مدیریت پسماند رتبه اول پاسخگویی به شکایات در سامانه ۱۳۷
سپیدارآنلاین: گروه اجتماعی
مدیر پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد شهرداری فردیس گفت: از مجموع ۹۱۴ درخواست ثبت شده در سامانه ۱۳۷ این شهرداری، ۶۷ درصد مورد رسیدگی قرار گرفته و مابقی در حال پیگیری است.
عبدالرضا معظمی گودرزی با بیان اینکه در اردیبهشت ماه گذشته ۹۱۴ درخواست شهروندی در سامانه ۱۳۷ شهرداری فردیس ثبت شده است؛ اظهار کرد: شناسایی بیشترین مشکلات شهری، برنامه ریزی در جهت رفع مشکلات مردم و تسریع در رفع مشکلات شهروندان از مهمترین اهداف سامانه پاسخگویی ۱۳۷ است.وی افزود: در طول ماه گذشته، از مجموع پیامهای واصله به سامانه پاسخگویی ۱۳۷ شهرداری فردیس بیش از ۶۷ درصد مورد رسیدگی قرار گرفته و سایر درخواست های شهروندان همچنان در حال پیگیری است.مدیر پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد شهرداری فردیس گفت: از مجموع پیام های ثبت شده در سامانه ۱۳۷ در یک ماه گذشته، ۴۵۳ پیام مربوط به منطقه یک بوده که ۶۳ درصد از این پیام ها مورد پیگیری و رسیدگی قرار گرفته است. ۳۴۹ پیام مربوط به منطقه دو بوده ومیزان پاسخگویی به درخواست ها در این منطقه ۵۹ درصد است.وی با بیان اینکه در ۳ ماه گذشته حوزه مدیریت پسماند شهرداری فردیس بهترین عملکرد در پاسخگویی به مطالبات شهروندان در سامانه ۱۳۷ را داشته است؛ اضافه کرد: در ماه گذشته از مجموع ۱۰۴ پیام ثبت شده در سامانه ۱۳۷ در حوزه مدیریت پسماند شهرداری فردیس، ۷۹ درصد رسیدگی شده است. میزان رسیدگی به مطالبات شهروندان توسط مدیریت پسماند در فروردین ماه ۹۰ درصد و در اسفندماه گذشته ۸۸ درصد بوده است.معظمی گودرزی گفت: در بین حوزه های مختلف دو منطقه شهرداری فردیس، حوزه خدمات شهری منطقه دو، ۹۷ درصد از مجموع ۱۰۵ درخواست شهروندی را مورد رسیدگی قرار داده و بهترین عملکرد را به خود اختصاص داده است. حوزههای فضای سبز منطقه یک با ۷۷ پیام و ۹۲ درصد رسیدگی و عمران منطقه یک با ۸۵ پیام و ۸۳ درصد رسیدگی، در جایگاه های بعدی قرار دارد.