16 آذر 1390
شماره خبر: 2727

جمع آوري آبهاي سطحي در خط 4 حصار/ اجراي طرح ضربتي تراش و روكش آسفالت در منطقه 1

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

 جمع آوري آبهاي سطحي در خط 4 حصار/ اجراي طرح ضربتي تراش و روكش آسفالت در منطقه 1

سپیدار آنلاین: مدير منطقه 1 شهرداري كرج از جمع آوري آبهاي سطحي در خط 4 حصار خبر داد و گفت: در حال حاضر طرح ضربتي تراش و روكش آسفالت در اين منطقه در حال اجرا است.
حسين شريف كاظمي در گفتگو با پايگاه خبري مديريت شهري كرج از اجرای طرح ضربتی تراش و روکش آسفالت و لکه گیری آسفالت در اين منطقه خبر داد و اظهار داشت: با توجه به ریزش نزولات آسمانی در هفته های گذشته و نیاز بازنگری و ترمیم آسفالت های آسیب دیده، با اجراي طرحی ضربتی تمامی امکانات منطقه برای این منظور به کارگیری شد. وي افزود: با توجه به عدم بارندگی در این هفته و شرایط مساعد جوی، سعی و تلاش عوامل اجرایی این منطقه بر آن است تا با تمام توان نسبت به لکه گیری و ترمیم آسفالت معابر اقدام كنند. اين مسئول عنوان كرد: در حال حاضر اكیپ های پخش آسفالت در خیابان های مریم، مهرگان، گلستان مطهری و سه راه گوهردشت در حال تراش و روکش و ترمیم آسفالت هستند.
جمع آوری و هدایت آبهای سطحی در خط 4 حصار
شريف كاظمي اعلام كرد: به منظور ساماندهی آب های سطحی در خط 4 حصار و جلوگیری از یخ زدگی آب در سطح خیابان، پروژه جدول و لوله گذاری خط 4 حصار آغازشد و هم اكنون داراي 30 درصد پيشرفت فيزيكي است. مدير منطقه 1 شهرداري كرج يادآور شد: با توجه به بازدید میدانی که از خط 4 حصار صورت گرفت، این پروژه آغاز شد و طي چند روز آينده به اتمام خواهد رسيد.
اجراي پروژه لوله و جدول گذاري در رجايي شهر
وي در بخش ديگري از پیشرفت عمرانی پروژه لوله و جدول گذاری سه راه گوهردشت تا فلکه اول رجايي شهر خبر داد و افزود: به منظور جمع آوری و هدایت آبهای سطحی در این مسیر لوله گذاری انجام شده است.
اين مسئول اظهار داشت: پس از انجام لوله گذاری، جدول گذاری در قالب کانیو در حال انجام است كه در حال حاضر داراي 70 درصد پيشرفت فيزيكي است، همچنين پس از اجراي اين پروژه، اقدامات لازم براي همسطح سازی و کف پوش پیاده روی این مسیر انجام مي شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود