16 آذر 1390
شماره خبر: 2717

اجراي پروِژه تعریض باند کندرو بلوار ارم در منطقه 4 كرج

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

 اجراي پروِژه تعریض باند کندرو بلوار ارم در منطقه 4 كرج

سپیدار آنلاین: مدير منطقه 4 شهرداري كرج از اجراي پروژه تعريض باند كندرو بلوار ارم در اين منطقه خبر داد.
يدالله پورمظاهري در گفتگو با پايگاه خبري مديريت شهري كرج اظهار داشت: با توجه به حجم بالای تردد خودرو و افزایش حجم ترافیک،‌ اين منطقه نسبت به اجرای طرح تعریض باند کندرو بلوار ارم اقدام كرد.
وي افزود:این پروژه که مدت ها است از سوی کارشناسان و مهندسان شهرداری مورد مطالعه قرار گرفته بود، طي چند روز گذشته به طول هزار و 200 متر، 10 متر عرض و عملیات خاکبرداری به میزان 9 هزار و 600 متر در دست اجرا است و در بهمن ماه سال جاری به اتمام خواهد رسید. اين مسئول عنوان كرد: پيرو تعامل مطلوب شهردار كرج با سازمان بنياد و اموال بنياد جانبازان، آرزوي ديرينه شهروندان نسبت به تعريض بلوار ارم محقق شد. پورمظاهري ادامه داد: اين بلوار از شريان هاي اصلي مهرشهر براي دسترسي به مركز و خارج از شهر و پل سوم خرداد است كه در ساعات مختلف روز، داراي ترافيك سنگين مي باشد كه اين امر باعث ايجاد مشكلاتي براي شهروندان شده است. مدير منطقه 4 شهرداري كرج يادآور شد: طي تعامل شهردار كرج، بنياد جانبازان با اجراي پروژه موافقت كرد كه اين قسمت از باغ سيب را آزادسازي كند و بلافاصله با توجه به تأكيد شهردار، عمليات عمراني پروژه آغاز شد.وي اعلام كرد: اين پروژه از ابتداي بلوار دانش تا پل سوم خرداد تعريض و ادامه يابد و يك لاين كندرو جديد به بلوار ارم اضافه خواهد شد.

ميهمان
پاسخ 15/11/1390 - 09:17 ن.ز
ریاست محترم شهردای

با سلام و احترام خدمت جنابعالی و با تشکر بسیار از زحمات جنابعالی.
خواهشی عاجزانه از جنابعالی داشتم این است که لطف بفرمایید به خیابان 12 متری زنبق واقع در بلوار شهرداری(ارم) سری بزنید و ببینید که ساکنان این خیابان در زمستان با چه وضعیتی روبرو هستند من و فرزندم هر روز به دلیل شاغل بودنم از کوچه باید عبور و مرور داشته باشیم و گل و آب گرفتگی به طرز وحشتناکی در این کوچه حاکم می باشد و منزل همیشه گلی است و ساختمان هر هفته باید نظافت شود متاسفانه یک ساله علارغم پیگیری هیچ اتفاقی نیفتاده خواهشمندم عاجزانه نسبت به آسفالت این خیابان اقدامات لازم را مبذول فرمایید.
کمال تشکر را از جنابعالی دارم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود