9 دی 1397
شماره خبر: 207854

حرکت استقلال خواهی ملت ایران سبب عصبانیت استکبار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

حرکت استقلال خواهی ملت ایران سبب عصبانیت استکبار شد


فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: حرکت استقلال خواهی ملت ایران در پیرورزی انقلاب اسلامی سبب عصبانیت آمریکا استکبار شد.
سردار یوسف مولاییدر اجتماع بزرگ 9 دی که در مصلی امام خمینی (ره) فردیس برگزار شد، افزود: از نگاه حاکمان آمریکا، انقلاب اسلامی ایران از خط قرمز آنها عبور کرده است. وی با اشاره به فتنه سال 88 گفت: در این فتنه دشمنان حدود پنج ماه مشکلاتی برای کشورمان به وجود آوردند.سردار مولایی یادآور شد که در جریان این فتنه دشمنان قصد داشتند 13 بمب در ایران منفجر کنند که نقشه شوم آنها خنثی شد و تنها توانستند یک بمب در شمال کشور منفجر کنند.فرمانده سپاه البرز با بیان اینکه دشمنان برای ایجاد فتنه و تفرقه در کشور برخی را آموزش دادند، گفت: این مهم نیز نشان از عمق فتنه داشت.سردار مولایی با بیان اینکه دشمنان بهائیت را به جایی رساندند که در عاشورا وارد خیابان ها شوند، افزود:‌ آنها دور هم جمع شدند تا کار انقلاب را تمام کنند.
ولایتمداری ملت ایران، نظام اسلامی را حفظ می کند
امام جمعه شهرستان فردیس در اجتماع مردم این شهرستان گفت: ولایتمداری مردم ایران ، نظام اسلامی را حفظ می کند و این امر موجب شده تا در طول چهار دهه گذشته انقلاب مسیر خود را با عظمت هرچه تمام تر طی کند.،حجت الاسلام علی اکبر ایمانی با بیان اینکه در 9 دی سال 88 یک حرکت خود جوش مردمی کار فتنه گران را تمام کرد، اظهار داشت: این حرکت نشان داد که ممکن است امنیت کشور توسط افرادی مخدوش شود اما در همه حال مردم آگاه، انقلابی و بصیر کشور از آرمان ها و اهداف انقلاب دفاع می کنند. وی در ادامه با بیان اینکه 9 دی نشان داد که باید فضای مجازی را مدیریت کنیم و به جنگ رسانه ای اهمیت دهیم، عنوان کرد: دشمنان از هیچ تلاشی برای از بین بردن کشور فروگذار نیستند. امام جمعه فردیس با بیان اینکه نباید کسانی که در داخل هستند با دشمنان همراه شوند، گفت: در سال 88 شاهد افرادی در داخل بودیم که با دشمنان همکاری می کردند و این مهم بر لزوم بصیرت افزایی و آگاهی بخشی تاکید دارد. وی با بیان اینکه ملت آگاه ایران تا خون در رگ های خود دارد، از انقلاب حمایت می کند، افزود: دشمنان باید بدانند که اگر بخواهند اقدامی علیه جمهوری اسلامی کنند، با این ملت روبه رو خواهند شد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود