27 مرداد 1397
شماره خبر: 200193

ارسال 28 هزار بطری آب معدنی از البرز به سیستان و بلوچستان

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

ارسال 28 هزار بطری آب معدنی از البرز به سیستان و بلوچستان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز با بیان اینکه البرز در طرح نذر آب یکی از استان‌های پشتیبان است گفت: در قالب این طرح تاکنون 28 هزار آب معدنی و 31 هزار قوطی کنسرو ماهی و لوبیا از البرز به سیستان و بلوچستان ارسال شده است.
ناصر چرخساز گفت: پس از سفر رئیس جمعیت هلال احمر کشور به استان سیستان و بلوچستان و مشاهده مشکلات ناشی از خشکسالی و همچنین مشکلات مربوط به درمان در این استان، دستور ویژه‌ای برای پیگیری و مطالبه‌گری در زمینه رفع نیازهای مردم خطه سیستان و بلوچستان و جنوب شرقی کشور صادر و جلسات متعددی برای بررسی و چگونگی ورود هلال احمر به این مسئله تشکیل شد. چرخساز افزود: در همین راستا هلال احمر در سطح کشور با راه اندازی کمپین نذر آب، به یاری مردم آسیب دیده از خشکسالی پرداخت. وی تصریح کرد: در قالب این طرح، البرز به عنوان استان پشتیبان، تاکنون ۲۸ هزار آب معدنی، ۳۱ هزار قوطی کنسرو ماهی، لوبیا و...، پنج تن برنج، دو هزار بسته شکر، سه هزار بسته قند، سه هزار بسته لوبیا چیتی، سه تن عدس و ۵۰۰ بطری روغن مایع جهت توزیع بین مردم استان‌های مواجه با کم آبی ارسال کرده است.
چرخساز در ادامه به کسب رتبه برتر روابط عمومی‌های هلال احمر توسط استان البرز اشاره کرد و افزود: تندیس این عنوان را در راستای نذر آب و برای یاری‌رسانی به مردم جنوب شرقی کشور به فروش می‌رسانیم؛ بنابراین از خیرین و نیکوکاران درخواست می‌شود در این کار خیر بیش از پیش ما را همراهی نمایند. گفتنی است البرزی‌ها می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای حمایت از استان‌های جنوب شرقی به شماره حساب 66666 نزد بانک‌های (ملت، کشاورزی، مهر ایران، رفاه، صادرات، دی، سپه، تجارت، پارسیان و پست بانک) واریز کنند؛ و یا با حضور در محل استقرار پایگاه‌های جمعیت هلال احمر در سراسر استان و شعب تابعه کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را اهدا کنند؛ کد *۷۳۳*۵۱۵۱# نیز راه ارتباطی دیگر این کمپین است.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود