23 مرداد 1397
شماره خبر: 199972

ستاد نکوهداشت انقلاب در آموزش و پرورش البرز تشکیل شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

ستاد نکوهداشت انقلاب در آموزش و پرورش البرز تشکیل شد


مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: ستاد نکوهداشت چهلمین سا لگرد انقلاب اسلامی با هدف پاسخگویی به شیطنت های آمریکا و همه کسا نی که به دنبال سیانمایی برای ناکارآمد جلوه دادن نظام و این انقلاب هستند در این استان تشکیل شد.
خسرو ساکی افزود: برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر باید دانش آموز محور در مدارس به اجرا درآید تا دانش آموزان با رویکرد انقلاب آشنایی پیدا کنند. وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب، اظهار داشت: امروز به دلیل شرایط خاص حاکم برجهان ازجمله ایران ، درحساس‌ترین مقطع تاریخ بشریت قرار گرفته ایم. ساکی یادآورشد: امروز دشمنان ما افکار و اندیشه های جوانان و قشر نوجوان ما را با استفاده از ابزارهای گوناگون هدف گرفته و درصدد هستند که ایده ها و باورهای غلط خود را به آنها تلقین کنند. وی با اشاره به خطرات واثرات منفی شیطنت‌های امریکا و دیگر ایادی استبکار بر روی ادیشه و باورهای دیگران ، تصریح کرد: آنها امروز با سیاه‌نمایی خاصی و با هدف زیرسؤال بردن کارآمدی نظام دینی حرکت کرده و تلاش می کنند که این نظام و دستاوردهای آن را بی اثر و ناکارآمد جلوه دهند.
ساکی اضافه کرد: امسال و در بهار آزادی همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی باید نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را با شکوهتر از هر سال و در پاسخی به یاوه گویی ها ، شیطنت و توطئه های دشمنان به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی برگزار کنیم. وی بیان داشت: با نگاهی گذرا به واژه وعدد چهل، این عدد دراسلام به عنوان مبنای بلوغ وتکامل است به این مناسبت این ستاد در قالب کارگروه‌هایی برنامه های متنوعی را مد نظر خواهد داشت. وی خاطرنشان شد: این ستاد و شورا با هماهنگی همه دستگاههای حاضر سه برنامه تبیین دستاوردهای انقلاب، تبیین کارنامه چهل ساله جمهوری اسلامی و شناسایی، احصا و پاسخ به شبهات در همه عرصه‌ها را مدنظر داشته و دنبال خواهد کرد. مدیرکل آموزش و پرورش البرز درادامه به سه رهنمود رهبر معظم انقلاب در خصوص نکوداشت چهلمین ساللگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: ایشان فرمودند: آنچه می‌خواهید به جامعه ارائه کنید، باید منطقی، مستدل و باورپذیرباشد. کارکرد شما نباید به ایام خاص محدود باشد و لازم است از ابزارهنر در این راه استفاده کنید. ساکی یادآورشد: در چهلمین سالگرد انقلاب شاهد تجدید بیعت مردم با آرمان‌های انقلاب اسلامی با حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن 97 خواهیم بود. وی گفت: اگرآمریکا ادعای براندازی نظام درچهل سالگی انقلاب را دارد در مواجهه با آن، در برنامه‌ها و اقدامات خود در ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، بصیرت افزایی و معرفت بخشی به اقشار مختلف را در دستور کار داریم. وی ادامه داد: باید با افتخاردستاورد‌ها وعظمت انقلاب اسلامی ایران را به همگان معرفی و تبیین کنیم. وی یادآورشد: این معرفی و تبیین نباید فقط مختص دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی باشد بلکه باید در طول سال تداوم داشته باشد. وی بر برگزاری کرسی های آزاد اندیشی ، نشست های روشنگری ، مسابقات و نمایشگاه فرهنگی با رویکرد انقلاب اسلامی و یادمان شهدا در نکوهداشت چهلمین سالگرد انقلاب در مدارس و کانون های فرهنگی تربیتی استان البرز تاکید کرد. استان البرز 460 هزار دانش آموز , 25 هزار معلم دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود