27 بهمن 1396
شماره خبر: 191512

پویش مردمی حیا و حجاب در استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

پویش مردمی حیا و حجاب در استان البرز


مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی البرز اعلام کرد که پویش مردمی حیا و حجاب از سوی موسسه قرآنی بیت النور کرج با هدف ترویج فرهنگ حیا و حجاب راه اندازی شد.
حجت الاسلام سید عباس مسعودی افزود: این پویش مردمی به منظور مطالبه گری مردم در بخش حجاب از سوی مسئولان و همچنین توجه به نقش مهم حیا و حجاب در پیشگیری از آسیب های اجتماعی، فعالیت فرهنگی - ترویجی خود را در ایران کوچک آغاز کرده است. وی با اشاره به اینکه مقوله مهم حیا و حجاب در جامعه نیاز به تحول فکری و عملی دارد، اظهار کرد: برای گسترش این مقوله مهم باید ریشه ای کار کرد.
وی بیان کرد: این پویش مردمی به دنبال این است تا همه نگاه‌ها و برنامه‌ها با محوریت حجاب جمع‌بندی شده و کار در زمینه حیا و حجاب به‌صورت اساسی از سوی مسئولان به عنوان یک مطالبه مردمی مورد توجه ویژه قرار گیرد. وی با بیان اینکه باید بر روی پایه‌ های فرهنگی سرمایه‌گذاری کرده و پای‌ بست‌ها را محکم کنیم، خاطر نشان کرد: ضروری است راهکارهای نهادینه کردن حیا و حجاب در جامعه احصا و با برنامه‌ریزی درست و اصولی اجرایی شود. وی از حجاب به عنوان بخشی از فرهنگ ایرانی - اسلامی در جامعه یاد کرد و یاد آور شد: این پویش مردمی مطالبه گری حیا و حجاب در البرز را در پی دارد زیرا با توجه به نیاز جامعه در تقویت حوزه فرهنگ حیا و حجاب در بین افراد به ویژه در کانون خانواده ضرورت دارد به این مقوله مهم در جامعه نگاهی تخصصی - کاربردی شود. وی نقش فضای مجازی را در بین افراد جامعه تاثیرگذار دانست و افزود: این پویش خودجوش مردمی در فضای مجازی شکل گرفت تا حیا و حجاب به عنوان یک مطالبه مردمی مطرح و پیگیری شود. مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی البرز ادامه داد: این پویش مردمی حمایت از حیا و حجاب اسلامی را در شبکه های اجتماعی به راه انداخته تا حرکتی فرهنگی در راستای مطلوب تر شدن فضای اخلاقی کشور برداشته شود. مسعودی تصریح کرد: در این پویش مردم به دنبال این هستند که به مشکلات موجود در حوزه حیا و حجاب در جامعه همانند سایر مشکلات مردمی توجه شود، زیرا بی توجهی به این بخش مهم فرهنگی پیامدهای منفی در پی دارد که قابل جبران نیست.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود