17 آذر 1396
شماره خبر: 187989

امام جمعه چهارباغ:طرح صهیونیستی ترامپ جهان اسلام رابه خشم آورده است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

امام جمعه چهارباغ:طرح صهیونیستی ترامپ جهان اسلام رابه خشم آورده است


امام جمعه چهارباغ گفت که طرح ترامپ در مورد انتقال سفارت این کشور از تل ‌آویو به بیت‌المقدس، جهان اسلام را به خشم آورده و مشکلات اساسی برای رژیم صهیونیستی و آمریکا به وجود خواهد آورد.
حجت الاسلام والمسلمین قادر محمدی چهارباغ در خطبه های این هفته نمازجمعه چهارباغ، گفت: وضعیت خاص منطقه‏ ی غرب آسیا و نیز اوضاع کنونی جهان اسلام به گونه‏ ای است که دشمنان اسلام و در راس آن‏ها آمریکا به‏ دنبال ایجاد درگیری جدیدی در منطقه هستند و برخی از کشورهای مسلمان نیز گرفتار مسئولان و سرانی شده‏اند که به طرح‏های آمریکا عمل می‏ کنند و به‏ دنبال آتش‏ افروزی در منطقه هستند.
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران نشان داده است که با قدرت و اقتدار جدی که دارد می‏ تواند مانع از تحقق اهداف دشمن در منطقه شود و پیروزی جمهوری اسلامی بر داعش و شکست طرح آمریکایی تسلط داعش بر عراق و سوریه نمادی از این امر است. خطیب جمعه چهارباغ با محکوم نمودن طرح ترامپ مبنی بر انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس، گفت: این موضوع حتی اروپا و متحدان واشنگتن در منطقه و رسانه‌های صهیونیست را هم به شدت نگران کرده است. وی تصریح کرد: سیاستمداران آمریکا، کشورهای اروپایی و خصوصا متحدان منطقه‌ای آمریکا از پیامدهای خطرناک این تصمیم احمقانه رییس جمهوری آمریکا به خود می‌لرزند و هر اتفاقی را برای خودشان احتمال می‌دهند. ‏امام جمعه چهارباغ در بخش دیگر خطبه ها با اشاره به دیدار فرماندهان ارشد نیروهای مسلح و برگزیدگان جشنواره مالک‏ اشتر با فرمانده معظم کل قوا، گفت: حضرت آیت‏ الله خامنه‏ای در این دیدار با اشاره به خصومت‏ های تمام‏ نشدنی دشمنان با ملت و نظام اسلامی، مواجهه با این معارضه‏ ها را در گرو ایستادگی و تقویت روزافزون توانایی‏ های نیروهای مسلح خواندند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود