13 اسفند 1395
شماره خبر: 175557

شهدای اقتدار با موشک های دور برد و افزایش توان نظامی موجب وحشت دشمنان از ایران اسلامی شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

 شهدای اقتدار با موشک های دور برد و افزایش توان نظامی موجب وحشت دشمنان از ایران اسلامی شدند


مراسم یادواره 730 شهید شهرستان فردیس همزمان با شب شهادت دخت نبی مکرم اسلام (ص) با حضور سردار رادان، فرمانده انتظامی و راهور استان البرز، امام جمعه، فرماندار ، مسئولین، خانواده های معظم شهدا و جمعی از مردم شهرستان در مصلای امام خمینی برگزار شد.
در این نشست امام جمعه فردیس ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدا و تسلیت ایام شهادت فاطمه زهرا (س) گفت: ما هرچه داریم از خاندان عصمت و طهارت است. مخفی بودن قبر حضرت فاطمه مرضیه(س) برترین سندی است که تا ابدیت راه را به ما نشان داده و شیعه باید با تمسک به آن همواره مسیر خود را از دشمنان اهل بیت (ع) جدا کند. وی با بیان اینکه شفاف سازی و روشن کردن مسیر درست از مسیرهای انحرافی بعنوان یک اصل اساسی در فرهنگ شیعه مورد تأکید است افزود: اینکه رهبر انقلاب در فتنه 88 از مدعیان دوستی انقلاب خواست تا راه خود را از دشمنان جدا کنند و بر اساس همین اصل است. این راهیست که شهدای ما دنبال کردند و در روزگار غربت دین با جداسازی راه خود از دشمنان اسلام به ندای امام راحل (ره) لبیک گفتند. شهدا در مسابقه رسیدن به بهشت از همه جلو افتاده و با خدا معامله کردند. دکتر علی اکبر ایمانی همچنین ادامه داد: شهدای انقلاب، شهدای مدافع حرم و شهدای اقتدار که شهرستان فردیس به نام مبارکشان مزین شده، راهی را به ما نشان دادند که دشمنان ما از آرزوی سلطه بر کشور ما مأیوس شوند. چراکه اگر دشمنان اسلام امید غلبه بر کشورما از طریق حمله نظامی را داشتند، هرگز از پا نمی نشستند. شهدای اقتدار با موشک های دور برد توان نظامی ما را افزایش داده و موجب وحشت دشمنان از اسلام شدند.
وی افزود: دشمنان اسلام همواره در پی جنگ افروزی هستند و هرگز از شکست های گذشته خود عبرت نگرفته و می خواهند به امتیازات بیشتری در کشورهای خاورمیانه دست پیدا کنند. امام جمعه فردیس همچنین خاطر نشان کرد: مردم ما که پای این انقلاب رنج ها کشیده و محنت های بسیاری را تحمل کردند با مشت های محکم، ایمان، اعتقادات و پیروی از خط ولایت فقیه سدی محکم در مقابل هرگونه نفوذ دشمنان خواهند بود و لحظه ای از آرمان امام راحل و شهدای گرانقدر جمهوری اسلامی و هسیری که رهبری ترسیم نموده جدا نخواهند شد. گفتنی است در پایان این مراسم مسئولین با خانواده های شهدا از نزدیک دیدار کردند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود