15 بهمن 1395
شماره خبر: 174029

4500 نفر پرستار در البرز به مردم خدمات ارایه می دهند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

4500 نفر پرستار در البرز به مردم خدمات ارایه می دهند


رئیس سازمان نظام پزشکی استان البرز گفت: در استان البرز 4500 نفر پرستار مشغول خدمات رسانی به مردم هستند در حالیکه از شرایط مناسب شغلی به طور کامل برخوردار نیستند.
، جمال محمدی در سخنان پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه کرج ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار داشت: پرستاران در زمان دفاع مقدس در خط مقدم جبهه به خدمات درمانی پرداختند که عده ای از آنان به درجه رفیع شهادت و برخی نیز جانباز شدند که این روش نشانه ی الگوگیری آنان از بانوی بزرگواری چون حضرت زینب (س) است. وی گفت: در حوزه ی پرستاری مصادیق مهمی مطرح است که مهم ترین آن عشق و دیدگاه بسیجی پرستاران است که این مهم را ملت ایران در دوران دفاع مقدس به عینه دیدند. محمدی افزود: نگاه به پرستاران نباید یک نگاه قدیمی باشد که صرفا پرستاران مراقبت از بیماران، کودکان و سالمندان را داشتند. وی اضافه کرد: امروزه پرستاران دارای علم دانشگاهی در سطوح مختلف هستند که به مردم خدمات مراقبتی، درمانی و رهبری ارایه می دهند.
رئیس سازمان نظام پزشکی البرز گفت: مردم برای آشنایی نسبت به واژه پرستاری آنچه که حق است باید انجام دهند که این مهم در حوزه ی عمومی و تخصصی باید مورد توجه قرار گیرد. وی بیان داشت: ما پرستاران استان البرز به صراحت اعلام می کنیم که گوش به فرمان رهبریم و در جهت ارتقای خدمات کمی و کیفی حوزه ی سلامت از پای ننشینیم و تمام تلاش خود را به کار ببریم.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود