22 بهمن 1394
شماره خبر: 158476

مردم برای جشن سی و هشتمین بهار آزادی سنگ تمام گذاشتند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

مردم برای جشن سی و هشتمین بهار آزادی سنگ تمام گذاشتند


مردم استان البرز در شهرها و روستاهای مختلف این استان با حضور حماسی و پرشور در راهپیمایی 22 بهمن سال 94، برای جشن سی و هشتمین بهار آزادی سنگ تمام گذاشتند.
برگزارکنندگان راهپیمایی عظیم 22 بهمن در استان البرز در شهرستان کرج مرکز این استان و دیگر شهرستان های استان تاکید دارند که میزان مشارکت مردم در جشن امسال پیروزی انقلاب اسلامی کم نظیر بوده است. مردم شهرستان کرج پیش از ساعت 9 زمان رسمی آغاز راهپیمایی، در مسیرهای اعلام شده تجمع کرده و شعارهایی در حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران سر می دادند.
تاکید راهپیمایان بر تکرار حماسه راهپیمایی 22 بهمن سال 94 در انتخابات هفتم اسفند از جلوه های ویژه راهپیمایی امسال بود. راهپیمایان با سر دادن شعارهای مرگ بر آل سعود، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، بر ایستادگی در مقابل بدخواهان نظام اسلامی تاکید کردند. دست نوشته ها و پلاکاردهایی که توسط مردم در جریان راهپیمایی 22 بهمن در شهر کرج و دیگر شهرستان های استان البرز حمل می شد، از آمادگی آنان برای حضور حداکثری در انتخابات هفتم اسفند حکایت داشت. انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در هفتم اسفند ماه سال جاری برگزار می شود. مردم استان البرز در دو حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا، و ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان، سه نماینده را به مجلس شورای اسلامی می فرستند.
استان البرز برای نخستین بار پس از تاسیس 2 نماینده مستقل در مجلس خبرگان رهبری خواهد داشت و رقابت بین 5 نامزد تائید صلاحیت شده در این استان برای کسب اکثریت آراء برای این دو جایگاه صورت می گیرد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود