6 بهمن 1394
شماره خبر: 157385

مردم در انتخابات نمایندگانی با بصیرت و دشمن شناس انتخاب می کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

مردم در انتخابات نمایندگانی با بصیرت و دشمن شناس انتخاب می کنند


فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس گفت: مردم در انتخابات هفتم اسفند نمایندگانی بابصیرت و هوشمند و دشمن شناس انتخاب می کنند.
سرهنگ پاسدار محمدزارعی در همایش بصیرت افزایی در روستای فرخ آباد زیبادشت فردیس افزود: باید همه مردم تلاش کنند یک مشارکت عظیمی را رقم بزنند تا نظام وانقلاب اسلامی مصون بماند.
وی با اشاره به اینکه بصیرت در تمامی عرصه نقش مهمی دارد ،گفت: بدون شک حضور در هر عرصه ای با بصیرت سبب موفقیت و نداشتن بصیرت اهداف مورد نظر محق نمی شود. وی افزود: مردم ایران با این بصیرتی که در مواجهه با مشکلات و تهدیدهای مختلف به وجود آمد با عزم راسخ و ایستادگی در این راه روشنی که پیش رو است همیشه شاهد موفقیت های روزافزون هستیم. فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس گفت: اگر این مسیر را محکم برویم که راهش همین بصیرت در بین آحاد مردم و خواص حفظ کنیم و مسئولان مصالح کشور را سرلوحه کار خود قرار بدهند قطعا در ان راه پیروز خواهیم شد.
زارعی افزود: آمریکایی ها می خواهند پروژه نفوذ را در ایران کلید بزنند ولی در هر بار با راهنمایی داهیانه امام و رهبر فرزانه انقلاب و هوشیاری و بصیرت مردم این سناریو محقق نشد.وی در ادامه افزود: امروز ملت ایران بیدار است و چهره آمریکا نه فقط برای ایران بلکه در اقصی نقاط ایران شناخته شده است. این فرمانده اظهار کرد: ملت ها به آمریکا سوء ظن دارند و این سوء ظن دلایل متعددی برای آنها دارد.
وی افزود: ملت ایران اسلامی مردمی با بصیرت و آگاه هستند و از اول انقلاب هر زمانی که نیاز بوده در صحنه های مختلف حضور پرشوری داشته اند و امروز نیز گوش به فرمان ولی امر خود هستند و خواهند بود و دشمنان نظام بدانند که ملت ما هیچگاه رهبری را تنها نخواهند گذاشت و با هر گونه فتنه و فتنه گر مقابله خواهند کرد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود