22 دی 1394
شماره خبر: 156442

نشست مدیرعامل شرکت گاز البرز با مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی مساجد این استان برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

نشست مدیرعامل شرکت گاز البرز با مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی مساجد این استان برگزار شد


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در نشستی با مدیرعامل شرکت گاز استان در خصوص بهینه سازی مصرف گاز با رویکرد زیرساخت های فرهنگی تاکید کرد.
نشست مشورتی دکتر تقی پور، مدیرعامل شرکت گاز استان البرز با حجت الاسلام حمیدرضا ولی زاده، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز صبح امروز (۲۲ دی) در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد. حجت الاسلام ولی زاده، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان البرز در این نشست در خصوص نحوه تعامل کاربری و عملی در بهینه سازی مصرف گاز با ایجاد زیرساخت های فرهنگی پرداخت. این مسئول در این نشست گفت: به منظور بهینه سازی مصرف گاز با ایجاد زیر ساخت های فرهنگی و بستر مناسب اجتماعی برگرفته از قرآن کریم و احادیث اهل بیت (علیه السلام) اقدام های موثری را می توان انجام داد. این نشست با حضور حجت الاسلام عباس مسعودی، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همراه بود، که این مسئول نیز نقطه نظرهایی را در خصوص بهینه سازی مصرف گاز بیان کرد.
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز اعزام مبلغین این سازمان را با هدف پیشبرد اهداف هدفمند در امر بهینه سازی مصرف گاز هم چنین، رعایت اصول ایمنی را مطرح کرد.




منبع: شبستان

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود