4 آذر 1394
شماره خبر: 153557

اجرای 100 درصدی ماموریتهای محوله به بسیج شهرداری کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

اجرای 100 درصدی ماموریتهای محوله به بسیج شهرداری کرج


فرمانده بسیج حوزه 8 حضرت سیدالشهداء (ع) گفت: 100 درصد ماموریت های محوله از سوی بسیج و سپاه استان به این حوزه، عملیاتی و اجرایی شده است.
سرهنگ غلام قربانی این خبر را در همایش گرامیداشت هفته بسیج که امروز سه شنبه سوم آذرماه در باشگاه میلاد شهرداری ایران کوچک برگزار شد، اعلام کرد و افزود: تمامی ماموریت ها و وظایفی که از سوی سپاه استان و بسیج به حوزه محول شده است، 100 درصد اجرایی شده و هم اکنون هیچ ماموریت عقب افتاده ای نداریم که این امر جز با همت اعضای بسیجی و فرماندهان پایگاه های مختلف شهرداری محقق نشده است. وی، با اشاره به بخشی از عملکرد و وظایفی که به این حوزه واگذار شده است، اظهار داشت: با تلاش های بسیاری که در راستای شناسایی شهدای انقلاب اسلامی شهر کرج انجام گرفت، وعده سال گذشته مبنی بر برگزاری نخستین یادواره شهدای انقلاب اسلامی محقق شد و در بهمن ماه سال 93 میزبان خانواده ها و دوستداران شهدای انقلاب اسلامی از سوی این حوزه بودیم. قربانی مسیر شناسایی شهدای این یادواره را بسیار دشوار ارزیابی کرد و ادامه داد: تهیه آماری از شهدای مربوط به انقلاب در شهر کرج که فاقد بانک اطلاعاتی کاملی در این زمینه بودیم با توجه به عدم حضور یا حیات بسیاری از خانواده های آنان، اقدامی بسیار سخت و پروسه ای طولانی بود که با همت و تلاش نیروهای مخلص بسیجی حوزه حضرت سیدالشهدا (ع) انجام گرفت. این مسئول بیان داشت: در پی برگزاری این یادواره در سال گذشته، امسال هم در تدارک برگزاری دومین یادواره شهدای انقلاب اسلامی شهر کرج هستیم که در بهمن ماه به اجرا در خواهد آمد. به گفته وی، در کنار اقدامات فوق کتاب زندگینامه این شهدا نیز در حال تهیه بود که این کتاب به همراه تاریخچه ای از نقش مردم کرج در وقوع انقلاب هم اکنون آماده شده و در مرحله چاپ قرار دارد.
ستاد گمشدگان بسیج شهرداری کرج فعال شد
فرمانده بسیج حوزه 8 حضرت سیدالشهدا(ع) شهرداری کرج بیان داشت: از دیگر فعالیت های این حوزه، تشکیل ستاد گم شدگان شهرداری کرج در آیین اربعین حسینی(ع) است که در این زمینه بسیج شهرداری کرج با دستور شهردار و همکاری ویژه همه پایگاه های بسیج بویژه پایگاه بسیج شهید سلطانی شهرداری مرکز، وارد عمل شد و تعداد 120 نفر از نیروهای این دستگاه را به محورهای مختلف کربلا در قالب ستاد گم شدگان اعزام کرد. این مسئول بیان داشت: نیروها پس از طی مراحل مختلف آموزشی، در دو مرحله به محورهای تعیین شده اعزام شده اند که در مرحله نخست 40 نفر و در سری دوم تعداد 80 نفر از همکاران برای کمک به پیادگان و زائران حرم امام حسین(ع) راهی کشور عراق و کربلای معلی شدند. به گفته قربانی، برگزاری اردوی راهیان نور در مسیرهای کردستان و شمال غرب از اقدامات بسیج شهرداری کرج برای کارکنان این مجموعه بود که کوشیده شد با تفاوت هایی نسبت به دیگر اردوهای راهیان نور انجام گیرد. وی، این تفاوت را در برگزاری همزمان اردوی سیاحتی و زیارتی شهرهای ایران و خطوط جبهه جنگ در این مسیر جغرافیایی عنوان کرد و یادآور شد: طبق برنامه ریزی انجام گرفته، تلاش خواهیم کرد در زمستان سال جاری، اردوی راهیان نور در جنوب کشور را نیز تدارک ببینیم. فرمانده بسیج حوزه 8 حضرت سیدالشهداء (ع) شهرداری کرج، مباحث آموزشی و جذب نیروهای بسیجی را به عنوان امور جاری و روزمره این حوزه معرفی کرد و اذعان داشت: برگزاری هر چه شایسته تر مراسم نهم دی ماه نیز در دستور کار بسیج حوزه 8 قرار دارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود