جلسه بررسی عملکرد و کیفیت در اداره کل پست استان البرز برگزار شد
سپیدارآنلاین: گروه اجتماعی
جلسه بررسی عملکرد و کیفیت با هدف ارتقاء سطح کیفیت ارائه خدمات در اداره کل پست استان البرز برگزار شد.
جلسه بررسی عملکرد و کیفیت اداره کل پست استان البرز در راستای ارتقاء سطح کیفیت ارائه خدمات با حضور مسئولین این اداره کل در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد. در ابتدای جلسه گزارش عملکرد ترافیک و درآمد واحدای اجرایی اداره کل پست استان البرز توسط کارشناس آمار به صورت تفصیلی اراده و نقاط ضعف و قدرت واحدها از لحاظ اجرای سیاست های مفروضه شبکه پستی و میزان تحقق پیش بینی ها ارائه گردید و مسئولین و روسای ادارات و واحدهای اجرایی توضیحاتی را در این زمینه بیان کردند. در ادامه مردانی مسئول واحد مدیریت عملکرد گزارش کاملی از وضعیت فعلی سنجه های کیفیت واحدهای ستادی و اجرایی را شرح دادند و دلایل کسر امتیاز کیفی واحدها را تبیین نمودند که در این راستا راه کار های لازم جهت ارتقاء سطح کیفی این اداره کل مورد بررسی قرار گرفت . شایان ذکر است جلسات بررسی عملکرد و کیفیت واحدهای اجرایی اداره کل پست استان البرز بصورت دو بار در ماه با هدف ارتقا, سطح عملکرد ترافیکی و کیفی و بهبود نحوه اراده خدمات پستی به شهروندان برگزار می گردد .