7 مرداد 1394
شماره خبر: 146353

افتتاح دفترجدید پایگاه بسیج محمدرسول الله دراداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

افتتاح دفترجدید پایگاه بسیج محمدرسول الله دراداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز


در محل سالن جلسات اداره کل با حضو مدیر کل محیط زیست و معاونین و رؤسای ادارات ، نمایندگان مردم کرج ، اشتهارد و آسارا مجلس شورای اسلامی ، فرماندهان بسیج ادارات و کارمندان دفتر جدید بسیج پاسگاه محمد رسول ا... در ساختمان اداره کل افتتاح شد.
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان البرز در این مراسم گفت: میانگین جمعیت فعلی استان 10 برابر میانگین کشوری است و این در حالی است که به جای استفاده از منابع طبیعی روند بهره کشی از این منابع رخ داده که باعث چالشهای زیست محیطی متعددی در این استان شده است. دکتر محمدی در ادامه گفت: وجود 8 شهرک صنعتی دراین استان وهمچنین نیروگاه فردیس در پرتراکم ترین نقطه شهر فردیس و مصرف سالیانه 2 تا 5/2 میلیون لیتر مازوت این نیروگاه ، چالشهای زیست محیطی این استان را تشدید نموده است، وی همچنین تصریح کرد ما در این استان دچار یک عقب ماندگی 15 ساله در انشعاب شبکه فاضلاب هستیم که می بایست هر چه سریعتر این مشکل از طریق آبفای استان و دستگاههای مربوط حل گردد. فرمانده بسیج پایگاه محمد رسول ا... در ادامه گفت: در حال حاضر 185 نفر پرسنل داریم که از این تعداد 45 نفر محیط بان ، 30 نفر از خانواده ایثارگران و 20 نفر ازخانواده شهدا می باشد و این استان بیشترین سهم را در به کارگیری فرزندان شهدا در سطح کشور داشته است. سردار اکبریان در این نشست با اشاره به تشکیل سالروز تشکیل نماز جمعه توسط مرحوم آیت ا...طالقانی و سالروز عملیات مرصاد گفت: بسیج ستون انقلاب است و هر آنچه را که از ارزشهای انقلاب دفاع می کند،مدیون حضور بسیج در نظام بوده و هست. دکتر کولیوند نیز ابراز امیدواری کرد که بسیج بتواند بازوان قوی برای مدیریت استان باشد و توافق موفق هسته ای را به تیم مذاکره کننده و بسیجان محیط زیست استان البرز تبریک گفت، وی در ادامه اشاره کرد که دشمن ما قسم خورده که نظام ما را ساقط نماید و باید به همت بسیج با تمام قوا در مقابل این اقدام ایستادگی کرد.
سرهنگ مجیدی نیز در ادامه از همت جدی بسیجیان برای کمک به حفظ محیط زیست خبر داد و خاطر نشان کرد بسیج ادارات آمادگی عقد تفاهم نامه همکاریهای مشترک در جهت حفظ محیط زیست استان دارد. درخاتمه این جلسه از 5 نفر از برندگان مسابقه کتبی ماه مبارک رمضان تقدیر و تشکر بعمل آمد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود