13 تیر 1394
شماره خبر: 144981

جهاد فرهنگی رسالتی بر دوش تک تک مردم است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

جهاد فرهنگی رسالتی بر دوش تک تک مردم است


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز در دیدار با شورای مرکزی و اعضای مجمع معتمدین شهر کرج، جهاد فرهنگی و مطالبه گری را رسالتی بر دوش تک تک مردم دانست و اظهار داشت: معتمدین محلات آینه تمام نمای شهر و مشکلات و دغدغه هایی که در آن وجود دارد، هستند و از این رو، مدیران باید از نقش مشورتی آنان به خوبی بهره مند شوند.
ناصر اسکندری در این نشست صمیمی که در محل دفتر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز صورت گرفت، ضمن عرض خوشامدگویی به معتمدین محلات مناطق 12 گانه کلانشهر کرج، آنان را شهروندانی دارای روحیه ایثار، دلسوزی و فداکاری دانست و گفت: این افراد هم در بحث نظارتی و هم در حوزه مشورتی می‌توانند یاری‌رسان مجموعه مدیریتی استان باشند. وی با تاکید بر اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان نهادی در خدمت البرزنشینان است و از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در راستای ارتقای سطح خدمت رسانی بهره می جوید، گفت: قطعا دیدگاه ها و نظرات شهروندان که از مجاری معتمدین محلات به مسئولان منتقل می شود، در روند اصلاح امور مورد توجه قرار می گیرد و به رفع موانع و چالش های پیش روی شرکت توزیع نیروی برق استان نیز کمک شایانی می کند.
در ادامه این نشست، جمعی از معتمدین مناطق 12 گانه شهرداری کرج طی سخنانی با تقدیر از خدمات شرکت توزیع نیروی برق البرز، نکاتی را پیرامون وضعیت روشنایی معابر، تعرفه های قبوض و قطعی های مکرر برق در برخی نقاط متذکر شدند و خواستار نظارت بیشتر بر روند برق رسانی به مشترکین خانگی، صنعتی، تولیدی و کشاورزی شدند. نمایندگان شهروندان همچنین خواستار توجه بیشتر شرکت برق نسبت به مباحث فرهنگی و آموزشی در راستای دعوت شهروندان به مصرف بهینه برق و همچنین پرهیز از پدیده هایی همچون برق دزدی شدند. همچنین محمد محسنی دبیر مجمع معتمدین شهر کرج گزارشی از روند فعالیت ها و دیدارهای منظم و هفتگی معتمدین با مدیران دولتی و شهری در راستای انعکاس دغدغه ها و مطالبات شهروندان به مسئولان را ارایه کرد و گفت: معتمدین از ارکان اصلی جمعیت شهری به شمار می روند و به دلیل جایگاه بالایی که نزد شهروندان دارند، قطعا ارتباط دوسویه و تنگاتنگ مسئولان با این عزیزان در جلب مشارکت های عمومی و تامین رضایت خاطر شهروندان نقش بسزایی دارد و بستر مناسب برای خدمت رسانی بهینه را مهیا می سازد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود