10 آبان 1391
شماره خبر: 14235

تشکیل جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

تشکیل جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان البرز

سپیدار آنلاین: دومین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان با حضور مدیرکل دادگستری، دادستان، مدیرکل ثبت احوال استان، قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی تشکیل شد.
در این جلسه مدیر کل دادگستری و دادستان استان به علت اقدام به موقع اداره کل راه و شهرسازی در جهت رفع تصرف اراضی کلاک و رفع مشکل سند اراضی دولتی از قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی قدردانی کردند. تعویض سند دفترچه ای برخی اراضی دولتی از سوی سازمان ثبت احوال از موارد مطروحه این جلسه بود. همچنین قرار بر این شد شهرداری در جلسه آینده در خصوص اراضی موجود در بالای خط 4 مترو، گزارشی ارائه کند.
تکریم ارباب رجوع باید مورد توجه باشد
مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز ضمن تاکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع ، اظهار داشت: مردم به دلیل حوزه های کاری این دستگاه(مسکن و راه) به ویژه طرح های مسکن مهر، مراجعات زیادی به این اداره دارند که این موضوع سبب شده اجرا طرح تکریم ارباب رجوع از الویت های اساسی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز باشد. قدرت‌الله ضیایی فر با اشاره به این مهم که یکی از اصول مردم داری که ائمه اطهار(ع) تأکید خاصی بر آن داشتند،"حسن خلق" است، اضافه کرد: خداوند نیز اخلاق نیکوی رسولش را باعث استحکام حکومت و جذب مردم دانسته اند. وی گفت: با وجود مراجعات فراوان، امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تلاش های صورت گرفته در حوزه مشاوران جوان اداره کل و واحد روابط عمومی، فرایندی علمی و سیستمی برای بررسی میزان رضایت ارباب رجوع پی ریزی شده است که در آینده نزدیک در همه ادارات و زیرمجموعه های اداره کل پیاده سازی می شود. ضیایی‌فر تصریح کرد: هدف گذاری این دستگاه در طرح تکریم ارباب رجوع، تبدیل شدن به دستگاه نمونه در مجموعه استان است که انشالله با همت همکاران این مهم محقق می شود.
آغاز عملیات بهسازی در راههای روستایی کرج – چالوس
به همت مسئولین اداره کل راه و شهرسازی ، عملیات بهسازی در راههای روستایی کرج – چالوس آغاز شد. سرپرست مدیریت ساخت و توسعه راهها ضمن اعلام این خبر افزود: با تکمیل این پروژه آمار بهسازی و آسفالت راه روستایی در استان البرز از ابتدای سال تا کنون به بیش از 45 کیلومتر خواهد رسید. جمشیدی افزود: پروژه آسفالت و بهسازی راه روستایی از اولویت های اداره کل راه و شهرسازی است و تسریع در انجام این عملیات ها در دستور کار همکاران و پیمانکاران قرار دارد.
بازدید اعضای شورای عالی شهرسازی از شرکت مپنا لوکومتیو
اعضای شورای عالی شهرسازی از توانمندی های شرکت لوکومتیو سازی مپنا بازدید کردند. اعضای شورای عالی شهرسازی با حضور در شرکت مهندسی و ساخت لوکومتیو مپنا از توانمندی های این شرکت بازدید به عمل آوردند. این شرکت با هدف جهت‌گیری برنامه‌های توسعه کشور، بالاخص برنامه چهارم و پنجم توسعه بر گسترش شبکه ریلی و فراهم کردن زمینه‌های جایگزینی آن با حمل و نقل جاده‌ا‌ی با توجه به مزیت‌های نسبی این بخش از صنعت نظیر کاهش مصرف سوخت، ایمنی بالاتر، آلایندگی کمتر محیط زیست و اشتغال‌زایی، ایجاد زمینه‌های مشارکت هوشمندانه با سرمایه‌گذاران مختلف در زنجیره تامین حمل و نقل ریلی کشور با توجه به مزیت‌ها و بازار مناسب، توسعه روابط با صاحبان تکنولوژی‌های متنوع صنعت ریلی با کشورهای توسعه یافته و ایجاد و مدیریت توسعه تکنولوژی طراحی و ساخت تجهیزات در حوزه‌های صنعت حمل و نقل ریلی کشور با مشارکت صاحبان صنایع در عرصه های بین‌المللی تاسیس یافته است.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود