24 فروردین 1394
شماره خبر: 140164

جایگاه بنیاد مهدویت نظارت کامل بر تمامی مسائل مهدویت در جامعه است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

جایگاه بنیاد مهدویت نظارت کامل بر تمامی مسائل مهدویت در جامعه است


نماینده ولی فقیه در استان البرز در نشستی با اعضای بنیاد مهدویت در استان البرزگفت: جایگاه بنیاد مهدویت نظارت کامل بر تمامی مسائل مهدویت در جامعه است.
حجت الاسلام سید محمد مهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز در نشستی با حضور مسئولان بنیاد مهدویت در استان البرز با تبریک ایام ولایت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا سلام الله گفت: خدا را شاکرم که توفیق داد، در جمع مهدی یاران حاضر شویم و نکاتی را عرض کنیم، هرچند مطلب خاصی را در حال حاضر قصد گفتن ندارم، اما چند سوال را دارم، یکی این که آن نرم افزارهایی که کار می کنید، کار نرم افزار آن را چه کسی انجام می دهد و اجازه نهایی را چه کسی امضاء می کند، و دیگر بحث حفظ قرآن را با طرح و برنامه خاصی پیاده کرده اید، یا این که از جمله برنامه کاری اتان بوده است، این پرسش برای توجه به نکته ای هست، که می خواهم عرض کنم. امام جمعه کرج خطاب به مدیران اجرای بنیاد مهدویت اظهار کرد: باید بررسی کرد، که جامعه ما چقدر با جایگاه والای حضرت مهدی (عج) تناسب یافته است، آیا با این حرکات نتیجه ای گرفته ایم، یا این که باید فعالیت های دیگری نیز انجام دهیم. وی افزود: پیشنهاد می کنم، باید کارگروهی تشکیل شود، و در کنار این کارگروه راه کارهای عملیاتی کردن و شوق و ذوق عملیاتی کردن را پیدا کنیم، تا سطح جامعه نسبت به این قضیه رشد بیشتری پیدا کند. حجت الاسلام همدانی خاطرنشان کرد: بنیاد مهدویت برای ایجاد جامعه مهدوی یک سری کارها رو باید انجام دهد، مقدمتا اگر کاری را انجام دهیم، برای سال آینده با یکی زیرساخت مرتب و منظمی کار کنیم، برای سال 95 چشم اندازی را در نظر بگیریم، به عنوان مثال یکی از رفتارهای خوبی که ما می توانیم از رهبری بیاموزیم، بحث داشتن شعار سال است، در نظر گرفتن شعار سال یکی از اون کارهایی که برای بهتر شدن کار و نتیجه گیری کد گذاری می کند.
کدگزاری، برآیند نیروها را به دنبال دارد
حجت الاسلام همدانی با ارائه این طرح که در سال جاری بیائیم جامعه مخاطب را در نظر بگیریم و کد و شعاری را برای آن بگذریم، تصریح کرد: پیشنهاد می کنم، برای تمامی حرکت های امسال شعار سال را برای خودتان تعیین کنید و در ذیل آن کار کنید، بحث اجرایی شدن این کار باید شبیه همان بنیاد غدیر باشد، که با رشد خوب و بالنده ای جلو آمد، امروز دائما دارد، مطالبه می شود. وی در ادامه با دانستن این مهم که بنیاد مهدویت باید در جامعه جایگاه خود را باور داشته باشد، تصریح کرد: نظرم این است، که ساختار را به سرعت در استان تشکیل دهیم، شما بنیاد مهدویت باید این را بپذیرید، که تمامی مسائل مهدویت در استان البرز باید زیر نظر شما باشد. امام جمعه شهرستان کرج افزود: یعنی باید جایگاه خودتان را ببینید، با تمام اداره های استان نامه بزنید، که هر کس در خصوص حضرت مهدی (عج) می خواهد سخنرانی داشته باشد، باید با بنیاد مهدویت هماهنگی کند، ما هم در شورای فرهنگی این را پیگیری و دنبال می کنیم. وی با اشاره به پیشنهادهای مدیر بنیاد مهدویت در خصوص احیاء شب نیمه شعبان و ارائه کتاب در ایام اعتکاف تصریح کرد: شما هدایایی را به معتکفین می دهید، به واسطه اهمیت این ایام می توانید در این خصوص کتاب های مرتبط با مهدویت را ارائه دهید، طرح خوبی است، همین طور احیاء شب نیمه شعبان نیز با کم و کیفی که به آن اشاره کردید طرح خوبی است. در پایان نماینده ولی فقیه با تاکید بر این مهم که ولی اگر ولی بودن خود را قبول نداشته باشد، از ولایت ساقط می شود توضیح داد: یکی از شروط ولایت باور ولی و قبول داشتن این ولایت است، شما نیز در بنیاد مهدویت باور به تکلیف و رسالت خودتان در خصوص مهدویت داشته باشید.




منبع:شبستان

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود