24 اسفند 1393
شماره خبر: 139351

پیش فروش بلیط‌های اینترنتی مسافری البرز ۷۰ درصد افزایش یافت

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

پیش فروش بلیط‌های اینترنتی مسافری البرز ۷۰ درصد افزایش یافت


مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان البرز با بیان اینکه از بخش ناوگان حمل‌و نقل همه ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات مطلوب آماده است، گفت: پیش فروش بلیط‌های اینترنتی در البرز نسبت به سال گذشته ۷۰درصد افزایش داشته است.
قاسم باقری با اشاره به اینکه تعداد مسافران در قیاس با مدت مشابه سال گذشته تغییر چندانی نداشته است، اظهار داشت: دو تیم سیار از بازرسان برای سرکشی از پایانه‌ مسافربری و محورهای مواصلاتی استان البرز در نظر گرفته شده است. وی با بیان اینکه نمایندگانی از اداره‌کل حمل‌و نقل و پایانه‌ها در پایانه شهید کلانتری برای دریافت شکایات مردم مستقر شده‌اند، افزود: این افراد همه روزه در ایام نوروز برای رسیدگی به شکایات و دریافت انتقادات و پیشنهادات حضور دارند. مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های البرز با تاکید برای اینکه گشت مستقر در پایانه‌های البرز از جمله ترمینال شهید کلانتری حضور دارند، خاطرنشان کرد: مسافران می توانند مراتب شکایات، انتقاد و پیشنهادات خود را از طریق سامانه "3000143" انعکاس دهند. باقری با اشاره به اینکه ناوگان اتوبوسی و حمل و نقل جاده‌ای استان با ظرفیت کامل آماده هستند مسافران را جا به جا کنند، تصریح کرد: بیشترین تقاضای مسافرت برای 27 و 28 اسفندماه است. وی با بیان اینکه خوشبختانه در حال حاضر مشکل کمبودی در راستای سیستم حمل و نقل احساس نمی‌شود و گزارشی در این باره ارائه نشده است، گفت: در صورت افزایش تعداد مسافران از ناوگان‌های حمل ‌ونقل سایر استان‌های دیگر استفاده می‌کنیم. مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های البرز با بیان اینکه پیش فروش اینترنتی بلیط‌های سال جاری نسبت به سال گذشته 70 درصد افزایش داشته است، اظهارداشت: از بخش ناوگان حمل‌و نقل همه ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات مطلوب آماده است.
باقری با اشاره به اینکه تامین امکانات مورد نیز پایانه‌ها بر عهده سازمان پایانه‌های شهرداری است، خاطرنشان کرد: فعالیت شرکت‌های حمل و نقل و تامین ناوگان تحت نظر اداره‌کل حمل ونقل پایانه‌‌های استان است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود